از انیمیشن هایی شبیه سونیک خارپشت تا معماهای سریال شوالیه ماه؛ برترین های هنر و سینما

به گزارش مجله زیبایی زندگی، اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم ادبی، هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و برترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، کتاب ها، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب برترین های هنر و سینما و ادبیات، هر دوشنبه 10 مقاله، خبر و ویدیوی مجذوب کننده و پربازدید هفته گذشته را در یک مجموعه کنار هم در اختیارتان قرار می دهیم.

از انیمیشن هایی شبیه سونیک خارپشت تا معماهای سریال شوالیه ماه؛ برترین های هنر و سینما

7 انیمیشن ماجراجویی خانوادگی که می توانید پس از سونیک خارپشت 2 دیدن کنید

چه چیزی باعث می گردد که یک فیلم خانوادگی از هر نظر عالی باشد؟ صحنه های درام، کمدی و یا اکشن موجود در آن؟ همه این موارد به علاوه حضور کاراکترهای جالب و منحصربه فرد چطور؟ البته منظور این نیست که شما نمی توانید یک فیلم جدی را با تمام خانواده دیدن کنید و از اوقات فراغت تان در کنار آن ها لذت ببرید. نه اصلا این طور نیست. اما فیلمی مانند سونیک خارپشت 2 که بتواند لبخند را بر لبانتان بیاورد و سرشار از سکانس های بامزه باشد می تواند لحظات شیرین تری را در اختیار شما و خانواده تان قرار دهد. در دنباله فیلم سونیک خارپشت محصول سال 2020 که همین سال جاری یعنی در سال 2022 اکران شد ما شاهد بازگشت این موجود زیبا و پرسرعت آبی رنگ که دارای انرژی زیادی است بودیم و از ماجراجویی های او در کنار شخصیت های نو فیلم و توطئه های نوی که دشمنانش برای او ترتیب می دیدند لذت بردیم.

25 گاف سینمایی در فیلم های مشهور؛ از بتمن تا تایتانیک

در صنعت سینمای هالیوود با تمام سرمایه گذاری های هنگفت و فهرست بلندبالای عوامل فراوری فیلم هایش، با تمام زحمتی که تک تک اعضای گروه فراوری، از آنکه کوچک ترین مسئولیت را بر عهده دارد تا مهم ترین فرد گروه، در کنار بازیگران می کشند و دقتی که به خرج می دهند تا آنچه بر پرده سینما و مقابل چشمان ما نقش می بندد در عین زیبایی، بی نقص باشد، پیش می آید که گاهی چیزی از چشمان تمامی عوامل دور بماند و اشتباهی در فیلم رخ دهد؛ چیزی که به آن می گوییم گاف سینمایی. این چنین است که ما حتی در نوترین و کامپیوترمحورترین آثار سینمایی شاهد گاف سینمایی هستیم. فیلمبرداری تمام می گردد، فیلم آماده و اکران می گردد و بعد می بینی اتومبیلی مدرن در پس زمینه صحنه نبرد در فیلمی مثل شجاع دل پیداست یا بطری کوکاکولا در سریالی مثل بازی تاج و تخت در صحنه به جای مانده است.

قهرمانان غایب دنیای سینمایی مارول در نبرد نهایی بازی سرانجامی و پاسخ به اینکه در آن موقع کجا بودند

بزرگ ترین قهرمانان دنیای سینمایی مارول در نبرد نهایی انتقام جویان: بازی سرانجامی در برابر تانوس (جاش برولین) گرد هم آمدند اما چندین شخصیت غایب نیز وجود داشتند که می توانستند مهارت های خود را به کار گیرند. پیروزی تکان دهنده تانوس در فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت راه را برای ساخت یک دنباله هموار کرد تا انتقام جویان برای بازگرداندن آن هایی که گم شده بودند بجنگند. با این حال، بعد از عرضه انتقام جویان: بازی سرانجامی در سینماها، دنیای سینمایی مارول به رشد خود ادامه داد. در نتیجه، فهرست رو به رشدی از قهرمانانی به وجود آمده که می توانستند در مبارزه نهایی بازی سرانجامی خودی نشان دهند اما این کار را نکردند. این قهرمانان به دلایل متعددی در مبارزه نهایی انتقام جویان: بازی سرانجامی غایب بودند اما این بدان معنا نیست که باید آن ها را نادیده بگیریم. پس با هم تمام قهرمانان دنیای سینمایی مارول را که در این مبارزه علیه تانوس حاضر نبودند و دلایل غیبت آن ها را آنالیز می کنیم.

100 قهرمان برتر تاریخ کمیک

این روزها دنیا پر از قهرمان و ابرقهرمان است. از دهه 1930 تا به امروز، هواداران کمیک بوک سرتاسر دنیا با شگفتی ماجراجویی های مردان و زنانی را که مجهز به قدرت های فرابشری هستند دنبال نموده اند. کار این قهرمانان مبارزه با نیروهای پلیدی بود که رویارویی با آن ها از توان مردم عادی خارج است. ابرقهرمانان از زمین - و تعداد بی شماری دنیای دیگر - در برابر دشمنان مختلف محافظت کردند؛ از نازی ها گرفته تا موجودات بیگانه. ولی برترین و درخشان ترین این قهرمانان چه کسانی هستند؟ در این فهرست IGN فهرست جامعی از بزرگ ترین قهرمانان و ابرقهرمانانی که در صفحات کتاب های کمیک به وجود آمدند جمع آوری نموده است. بعضی از قهرمانان ضعف شخصیتی دارند، بعضی سنگدل اند و بعضی نیز به طور ساده لوحانه ای خوش بین، ولی تک تک شخصیت هایی که در این فهرست پملاقات شد ه اند مسلماً راه خود را به دل ما پیدا نموده اند. در ادامه بر اساس معیارهایی چون تاثیر فرهنگی، رشد شخصیتی، اهمیت اجتماعی، باحال بودن و مهم بودن خطوط داستانی، صد قهرمان و ابرقهرمان برتر تاریخ کمیک معرفی شده اند. با ما همراه باشید.

5 فیلم ترسناک با بازی برد پیت از بدترین تا برترین

همه فیلم های ترسناک برد پیت موفقیت آمیز نبودند اما بعضی از آن ها به طور شگفت آوری آثاری تاثیرگذار در این ژانر هستند. فیلم های ترسناک برای بسیاری از بازیگران، پله ای به سمت آثار بزرگ تر و بهتر هستند. این ژانر عمدتا کم هزینه به طور سنتی راهی برای بازیگران است تا نام خود را در آن مطرح نمایند و امیدوار باشند تا نقش آفرینی در آثار ترسناک به نقش های تاثیرگذارتر و مهم تر در آینده منجر گردد. با این حال، ظهور عناصر درام در ژانر وحشت این تصور را تغییر داده است. امروزه ستارگانی مانند الکساندر اسکاشگارد، پس از این که به سطح مناسبی در حرفه خود می رسند به بازی در فیلم های ترسناک روی می آورند. این بازیگر را باید به خاطر انتخاب جسورانه پروژه هایش تحسین کرد. یکی از ستارگانی که همان جهت سنتی را در پیش گرفت، برد پیت است.

آیا انیمیشن در جستجوی نمو قسمت سومی هم خواهد داشت؟

انیمیشن در جستجوی نمو (Finding Nemo) تا امروز به عنوان یک کلاسیک محبوب پیکسار برای مخاطبان به جای مانده است. این انیمیشن محصول سال 2003 داستان مارلین (با صدای آلبرت بروکس) دلقک ماهی عصبی را روایت می نماید که پس از ربوده شدن و گم شدن پسرش نمو (با صدای الکساندر گولد) با یک جراح ماهی آبی فراموشکار به نام دوری (با صدای الن دی جنرس) به جستجوی جسورانه و ماجراجویانه پسرش می پردازد که سر از آکواریوم مطب دندانپزشکی در سیدنی استرالیا در آورده است.

7 معما و سوال بی پاسخ سریال شوالیه ماه

فصل اول سریال شوالیه ماه به سرانجام رسید اما هنوز سوالات و ابهامات زیادی درباره این سریال وجود دارد. شوالیه ماه به طور کلی به خوبی یک شخصیت نو را تعریف کرد که احتمالا و در صورت تمایل اسکار آیزاک برای بازگشت به کار، در فاز 5 و آینده دنیای سینمایی مارول بیشتر استفاده خواهد شد. آیزاک به زیبایی نقش چندین شخصیت را بازی می نماید که شامل مارک اسپکتور، استیون گرانت و همان طور که در صحنه پس از تیتراژ و سرانجامی شوالیه ماه می بینیم، راننده لیموزین یعنی جیک لاکلی هستند. در قسمت سرانجامی شوالیه ماه و پس از این که قسمت قبلی کاملا بر روی مارک و استیون در زندگی پس از مرگ متمرکز شده بود باز هم شاهد کاراکترهای لیلا (می کالاماوی) و خدای مصری، خونشو (مورای آبراهام) هستیم.

7 فیلم برتر با ماجراجویی های هیجان انگیز مانند شهر گمشده

شهر گمشده یک کمدی ماجراجویانه و عاشقانه است که در آن، ساندرا بولاک در نقش لورتا سیج، نویسنده منزوی رمان های عاشقانه و ماجراجویانه بازی می نماید. لورتا به وسیله یک میلیاردر عجیب و غریب (دنیل ردکلیف) ربوده می گردد. این میلیاردر معتقد است که لورتا مکان یک گنج اساطیری گران بها را می داند. در ادامه، مدل جلد کتاب های لورتا، دش مک ماهون (چنینگ تیتوم) کوشش می نماید تا او را نجات دهد و همه این اتفاقات منجر به یک ماجراجویی مهیج در جزیره آتلانتیک می گردد. شهر گمشده به کارگردانی آدام و آرون نی، معروف به برادران نی، یک ماجراجویی عاشقانه و سرگرم نماینده با هماهنگی و همدلی عالی بین بولاک و تیتوم است. با هم فهرستی از هفت فیلم ماجراجویانه و عاشقانه مانند شهر گمشده را آنالیز می کنیم.

10 بازیگر که هرگز دنباله ای برای فیلم هایشان ساخته نشد

دنیای هالیوود مملو از دنباله های هیجان انگیز است و اخیرا نیز اعلام شده که رابرت پتینسون و مت ریوز برای ادامه فیلم بتمن با هم همکاری خواهند کرد و اگر از دنباله بعدی نیز استقبال گردد، هواداران می توانند انتظار داشته باشند سه گانه ای ساخته گردد که به احتمال زیاد به رقیبی برای سه گانه کریستوفر نولان که به روایت داستان ابرقهرمان نمادین دی سی پرداخته، تبدیل خواهد شد. با این حال، بسیاری از بازیگران محبوب از دنباله ها محروم مانده اند و هیچ دنباله ای برای فیلم هایی که در آن ها ظاهر شده اند ساخته نشده است. بعضی از آن ها توانستند در یک فرنچایز به ایفای نقش بپردازند، اما هرگز نتوانستند دو بار در نقش یک شخصیت ظاهر گردند.

تریلر مجذوب کننده و چشم نواز آواتار 2 را دیدن کنید

بالاخره استودیو قرن بیستم نخستین تریلر فیلم آواتار 2 (Avatar 2) با نام کامل آواتار: راه آب را منتشر کرد. فیلم آواتار یکی از جاه طلبانه ترین فیلم های تاریخ سینما به شمار می رود. فیلمی مجذوب کننده و چشم نواز که با جلوه های بصری کم نقص خود در سال 2009 بسیاری از سینمادوستان، منتقدان و عموم مردم را شگفت زده کرد. جیمز کامرون کمی پس از موفقیت های آواتار قصد داشت دو دنباله برای آن بسازد، اما این امر محقق نشد تا ملاقات دوباره ما با جیک و نیتری پس از 13 سال اتفاق بیفتد.

برای دسترسی به نوترین اخبار، مقاله ها و ویدیوها به خبرنگاران مگ سر بزنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2118

به "از انیمیشن هایی شبیه سونیک خارپشت تا معماهای سریال شوالیه ماه؛ برترین های هنر و سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از انیمیشن هایی شبیه سونیک خارپشت تا معماهای سریال شوالیه ماه؛ برترین های هنر و سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید