بیانیه مشترک ضد یمنی آمریکا و اروپا در حمایت از عربستان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، آمریکا و چهار کشور اروپایی در بیانیه ای مشترک علیه یمن، بر پایبندی خود به امنیت عربستان و بازگشت ثبات به مرزهای سعودی و یمنی تأکید کردند.

بیانیه مشترک ضد یمنی آمریکا و اروپا در حمایت از عربستان

با ما سفر کنید و با هزینه تور به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین المل خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت آمریکا و کشورهای ایتالیا، فرانسه، انگلیس و آلمان در بیانیه ای مشترک علیه یمن، حملات یمنی ها به مواضع ائتلاف سعودی در شهر مارب را محکوم کردند.

در این بیانیه که هیچ اشاره ای به جنایات سعودی در یمن نشده است، آمده که ما از حوثی ها (انصارالله) می خواهیم فرصت صلح را غنیمت بشمارند و به حملات خود سرانجام دهند.

آمریکا و چهار کشور اروپایی در ادامه بیانیه بر پایبندی خود به امنیت عربستان و بازگشت ثبات به مرزهای این کشور با یمن تأکید کردند.

در این بیانیه مشترک همچنین آمده است: ما حمایت خود را از یک راه چاره سریع برای حل بحران یمن به منظور ایجاد ثبات مورد احتیاج منطقه اعلام می کنیم.

در طول جنایات ائتلاف سعودی در یمن که در آستانه هفت سالگی خود واقع شده است، هزاران نفر از غیرنظامیان یمنی کشته و یا زخمی شده اند اما در این بیانیه مشترک آمریکا و اروپا هیچ اشاره ای به این جنایات چندین ساله سعودی نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1601

به "بیانیه مشترک ضد یمنی آمریکا و اروپا در حمایت از عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه مشترک ضد یمنی آمریکا و اروپا در حمایت از عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید