انقلابی در تامین هوای تمیز شخصی با دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی PURICARE ال جی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رونمایی از آینده تنفس سالم به وسیله ال جی در IFA برلین

ال جی الکترونیکس با رونمایی دستگاه تصفیه هوای قابل پوشیدن PuriCare™ Wearable در IFA 2020، معنای تازه ای به مفهوم هوای تمیز شخصی بخشیده است. ال جی به عنوان یکی از رهبران پیشرو درزمینه راه کارهای تصفیه هوا، سابقه ای طولانی درزمینه سبک زندگی سالم و بهداشتی دارد و با خلق دسته بندی کاملاً نو تکنولوژی تصفیه هوای قابل پوشیدن، سطح تازه ای از شیوه های حفاظتی قابل حمل را ارائه خواهد کرد. دستگاه تصفیه هوای LG PuriCare Wearable از سه ماهه چهارم سال میلادی جاری روانه بازار خواهد شد.

انقلابی در تامین هوای تمیز شخصی با دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی PURICARE ال جی

LG PuriCare Wearable Air Purifier قرار است شرایط بغرنج استفاده از ماسک های خانگی باکیفیت نامعلوم و کمبود ماسک های یک بارمصرف را برای همواره حل نماید. دستگاه تصفیه هوای LG PuriCare Wearable دو فیلتر Total Care را به خدمت گرفته که کاملاً مشابه فیلترهای HEPA هستند که در محصولات تصفیه هوای خانگی این شرکت مورداستفاده قرارگرفته اند؛ و این گونه نه تنها هوای ورودی به شش ها را فیلتر می نماید، بلکه به شکل کاملاً مؤثری هوای بازدم هم فیلتر و تصفیه می شود.

با بهره گیری از جدیدترین پیشرفت های ال جی درزمینه تصفیه هوا، فیلتر های قابل تعویض باکار آیی بالا باعث می شوند تا PuriCare Wearable بتواند داخل یا بیرون خانه هوایی تمیز و تازه را بر ای تان فراهم آورد. با بهره گیری از فن های دوگانه و سنسور تنفسی اختراعی ال جی، این دستگاه تصفیه پوشیدنی به کاربران اجازه می دهد تا هوایی تمیز و فیلترشده را تنفس نمایند. سنسور تنفسی با شناسایی ریتم و حجم تنفس کاربر با تنظیم صحیح فن دوگانه سه سرعتِ، هوای تصفیه شده را به مقدار کافی تأمین می نماید. سرعت این فن ها هنگام دم به صورت اتوماتیک بالا می رود و در هنگام بازدم برای کاهش مقاومت، سرعت حرکتشان کاهش می یابد تا کاربر تنفسی راحت و بدون دردسر را تجربه کند.

طراحی ارگونومیک بر اساس تحلیل گسترده شکل صورت کاربران، باعث شده که LG PuriCare Wearable کاملاً روی صورت کاربر جای بگیرد تا مقدار هدر رفت هوا از اطراف بینی و چانه به حداقل برسد. بعلاوه شیوه طراحی خاص این محصول باعث می شود تا کاربر طی ساعات طولانی بتواند به راحتی از آن استفاده کند. باتری 820 میلی آمپر کارآمد و سبک این دستگاه، استفاده هشت ساعتی در حالت کم مصرف و کارکرد دوساعته در شرایط حداکثر قدرت را امکان پذیر ساخته است.

علاوه بر این، راه کار مبتکرانه تصفیه هوای شخصی ال جی به همراه یک کیس مخصوص عرضه خواهد شد تا در فواصل میان زمان های استفاده، نگه داری بهداشتی و تمیز دستگاه را امکان پذیر سازد. این جعبه با تجهیز به لامپ UV-LED میکروب های مضر را از بین برده، به شارژ باتری ماسک پرداخته و با تشخیص زمان تعویض فیلترها، اخطار لازم را به اپلیکیشن موبایل LG ThinQ ارسال می نماید. ازآنجایی که تمامی بخش های LG PuriCare Wearable (از فیلترها تابنده ای ماسک) قابل تعویض و بازیابی هستند، این دستگاه محصولی مسئولیت پذیر ازنظر زیست محیطی محسوب می شود.

Dan Song رئیس شرکت راه کارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی ال جی می گوید: PuriCare Wearable Air Purifier ابزاری هیجان انگیز و بخشی تازه از خط فراوری رو به رشدی است که میخواهد مزایای سلامتی و بهداشتی مهم و معنی داری را ارائه کند. در زمانه ای که مصرف نمایندگان در پی راه هایی برای زندگی امن تر و آسایش بیشتر هستند، بسیار مهم است ما قادر به ارائه راهکار هایی ملموس و کارآمد باشیم.

برای حضور در IFA 2020 ال جی نمایشگاهی مجازی راه اندازی کرده که طی ماه سپتامبر آخرین ابتکارات و ابداعات این شرکت، ازجمله PuriCare Wearable Air Purifier را به نمایش خواهد گذارد. برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.lg.com/exhibition مراجعه نمایید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2159

به "انقلابی در تامین هوای تمیز شخصی با دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی PURICARE ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انقلابی در تامین هوای تمیز شخصی با دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی PURICARE ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید