ایلان ماسک بسیاری از کارمندان توئیتر را اخراج می نماید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، بر اساس گزارش ها ایلان ماسک میخواهد تعداد بسیاری از کارمندان توئیتر را در آینده ای نزدیک اخراج کند.

ایلان ماسک بسیاری از کارمندان توئیتر را اخراج می نماید

ماسک به سرمایه گذاران احتمالی گفته است که میخواهد 75 درصد از کارکنان 7500 نفری توئیتر را پس از اتمام قرارداد خلع کند. اقدامی که احتمالا عملکرد سایت را فلج نموده و توانایی آن در تعدیل محتوا و تضمین امنیت کاربران را کاهش می دهد.

از سوی دیگر، اسناد داخلی حاکی از آن هستند که قبل از قرارداد ماسک، رهبری فعلی شرکت برنامه ریزی نموده بود تا حدود 800 میلیون دلار دستمزد شرکت را تسویه کند؛ یعنی یک کاهش نسبتا میانه 25 درصدی در نیروی کار.

1900 نفر به همراه کاهش عمده زیرساخت ها و بسته شدن مراکز داده بیکار شدند.

ادوین چن، دانشمند داده که پیش از این مسئول شاخص های هرزنامه و سلامت توئیتر بود، گفت: کاهش های ماسک غیر قابل تصور است. این یک اثر آبشاری خواهد بود. جایی که خدمات شما کاهش می یابد و افراد دانش سازمانی لازم برای برگرداندن آن ها را ندارند. این باعث تضعیف عملکرد شده و در نهایت افراد را مجبور به ترک کار خودجوش خواهد نمود.

هنگامی که از ماسک در خصوص اخراج های احتمالی در جلسه تالار شهر توئیتر در ماه ژوئن پرسیده شد، ماسک از کاهش کارکنان حمایت و استدلال کرد که نمی داند چرا کارگران با عملکرد پایین باید مشغول کار بمانند.

ماسک بعلاوه از کاهش محدودیت های تعدیل محتوا و اجازه فعال سازی مجدد حساب های ممنوعه قبلی حمایت نموده است.

بیشتر بخوانید

منبع: Engadget

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2195

به "ایلان ماسک بسیاری از کارمندان توئیتر را اخراج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک بسیاری از کارمندان توئیتر را اخراج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید