بازارگرمی بشار رسن ، در رویای پیشنهاد الدحیل روی تراس هتل!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تلاش می نمایند تا قیمت بشار رسن هر روز افزایش یابد و چه راهی آسان تر از این ادعا که حریف پرسپولیس به بشار پیشنهاد داده است. ساختن داستان این پیشنهاد هم کار سختی نیست.

بازارگرمی بشار رسن ، در رویای پیشنهاد الدحیل روی تراس هتل!

به گزارش خبرنگاران ، بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا به طور طبیعی از این دست خبرها هم شنیده می گردد که قطری ها بهترین بازیکنان پرسپولیس را می خواهند اما اینها فقط در جهت خبرسازی و تحت فشار گذاشتن مدیران پرسپولیس است.

یک مثال روشن بشار رسن است، بازیکنی که با همین موج خبری قیمتش هر لحظه و در هر مذاکره بالاتر می رود. حالا می گویند که الدحیل پیشنهاد وسوسه انگیزی به او داده. اما واقعیت این نیست. قهرمان فصل پیش قطر، سه هافبک درجه اول دارد که به هیچ عنوان آنها را از دست نمی دهد. نام تای هب کره ای، ادمیلسون برزیلی و البته یوسف امساکنی تونسی که از نیم فصل دوباره آماده بازی می گردد. آنها حتی به دنبال راه چاره دیگری هستند تا امساکنی را نیم فصل به یک تیم اروپایی قرض بدهند تا از سال آینده ترکیب متفاوتی داشته باشند. واضح است که با حضور سه هافبک که هر کدام بیش ار 2 میلیون یورو حقوق می گیرند جایی برای بشار رسن نخواهند داشت. این خبرها وقتی به گوش می رسد که ساعت یک بامداد قبل ار بازی پرسپولیس - الدحیل، ایجنت ایرانی بشار رسن خود را به هتل اسپیناس می رساند تا با مدیران الدحیل صحبت کند اما در تراس هتل فقط سرپرست تیم با او هم کلام می گردد و رییس باشگاه و نایب رییس قبل از نیمه شب تراس را ترک نموده بودند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 48

به "بازارگرمی بشار رسن ، در رویای پیشنهاد الدحیل روی تراس هتل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارگرمی بشار رسن ، در رویای پیشنهاد الدحیل روی تراس هتل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید