بالا بودن فرایند ابتلا در دزفول با وجود کاهش بستری ها

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/خوزستان فرماندار دزفول از بالا بودن فرایند ابتلا در دزفول با وجود کاهش بستری ها و فوتی ها اطلاع داد.

بالا بودن فرایند ابتلا در دزفول با وجود کاهش بستری ها

علی فرهمندپور در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شرایط شیوع کرونا در دزفول اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته فرایند بستری روزانه در بیمارستان عظیم دزفول و میزان فوتی ها کاهش یافته است البته همچنان فرایند ابتلا به بیماری کووید - 19 در دزفول بالا است.

وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی بازارهای اصلی و مراکز تفریحی، میزان حضور مردم در این اماکن کاهش و میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک افزایش یافته است و امیدواریم با اقدامات صورت گرفته، شرایط بهتر گردد.

فرماندار دزفول بیان نمود: همچنان مراکز تفریحی دزفول و بازارهای اصلی تعطیل هستند. مشاغل نیز تا ساعت 18 اجازه فعالیت دارند و پس از این ساعت حتی برق محل های مورد نظر قطع می گردد. از ساعت 22 نیز اکیپ های بازرسی در سطح شهر هستند و منع تردد نیز در حال انجام است.

فرهمندپور گفت: همچنان مبادی ورودی و خروجی درفول بسته هستند و از ورود خودروهای با پلاک غیربومی و خروج خودروهای با پلاک بومی از شهر جلوگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1656

به "بالا بودن فرایند ابتلا در دزفول با وجود کاهش بستری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالا بودن فرایند ابتلا در دزفول با وجود کاهش بستری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید