جکی چان فیلم بعدی اش را کلید زد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، فیلمبرداری فیلم تازه جکی چان با اسم سواری آغاز شد.

جکی چان فیلم بعدی اش را کلید زد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، جکی چان فیلمبرداری فیلم بعدی اش را که با اسم سواری ساخته می گردد و یک فیلم کمدی بر پایه هنر های رزمی در خصوص یک مرد و اسبش است آغاز کرد.

این بازیگر سرشناس 67 ساله در دوران کرونا هم همچنان به فعالیت هایش ادامه داده و از سال 2019 سالی یک فیلم را راهی سینما ها نموده است. در حالی که نام جکی چان همچنان به معنی تضمین فروش بلیت است، شماری از نوترین فیلم هایش بسیار پرسروصدا شده اند.

در پلتفرم چینی نقد فیلم دوبان به فیلم پیشتاز وی که سال پیش ساخته شد از 10 امتیاز 4.5 داده اند و فیلم رمز و راز مهر اژدها: سفری به چین محصول سال 2019 هم تنها 3.6 امتیاز از 10 امتیاز را گرفته و شرایط شوالیه سایه ها: بین ین و یانگ هم شرایط بهتری نداشته و تنها 3.8 امتیاز گرفته است.

در هر حال انتظار می رود فیلم نو وی بتواند از این مانع عبور کند. در سواری جکی چان در نقش یک رزمی کار به نام لائو لئو بازی می نماید که عاشق اسبش است. اما وی وقتی بدهی بالا می آورد و مجبور می گردد کاری کند به نظر می رسد اسبش را از دست خواهد داد.

این فیلم قرار است برای اکران در سال 2022 آماده گردد. اسم چینی این فیلم روح اسب اژدها است و اژد ها به سابقه هنر های رزمی چان اشاره دارد.

فیلم را ژانگ زی سازنده ستایشگر نوشته و کارگردانی می نماید.

در کنار چان دیگر بازیگران فیلم عبارتند از گائو کیلین بازیگر ستایشگر و فرزند یکی از کمدین های محبوب چینی، لیو هاوکون که بازیگر محبوب ژانگ ییمو است و در یک ثانیه و کلیف واکرز وی جلوی دوربین رفته است.

سال پیش فیلم پیشتاز جکی چان در چین 44 میلیون دلار فروش کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مهر 1400 بروزرسانی: 3 مهر 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1841

به "جکی چان فیلم بعدی اش را کلید زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جکی چان فیلم بعدی اش را کلید زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید