برلوسکونی باید از قانون تبعیت کند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران: رئیس جمهور ایتالیا ضمن رد درخواست سیلویو برلوسکونی برای عذرخواهی از وی تاکید نمود، برلوسکونی باید در صورت اخراج از مجلس سنا از قانون تبعیت کند.

برلوسکونی باید از قانون تبعیت کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ در حالی که سیلویو برلوسکونی نخست وزیر سابق ایتالیا پیش از این از رئیس جمهور این کشور خواسته بود تا به علت متهم کردن وی به فساد اقتصادی و فرار اقتصادیاتی از او عذرخواهی کند ولی جورجو ناپولیتانو ضمن رد این درخواست توضیح داد، اگر سنای ایتالیا رای به اخراج برلوسکونی بدهد وی باید از قانون پیروی و تبعیت کند.

بر اساس این گزارش سنای ایتالیا قرار است طی هفته جاری تصمیم نهایی خود را در مورد آینده سیاسی برلوسکونی اتخاذ کند.دفتر ریاست جمهوری ایتالیا با انتشار بیانیه ای تاکید نمود، رفتار برلوسکونی به گونه ای بوده است که احتمال هرگونه عذرخواهی از وی را از بین برده است.

قرار است روز چهارشنبه این هفته سنای ایتالیا تکلیف برلوسکونی 77 ساله را روشن کند. وی در ماه اوت از سوی دستگاه قضایی ایتالیا به جرم کلاهبرداری اقتصادیاتی به 4 سال زندان محکوم شده است.

برلوسکونی روز شنبه در جمع هواداران خود در حزب فورزا ایتالیا اخراج احتاقتصادی اش از سنا را یک کودتا ارزیابی و توصیف نموده بود.هواداران برلوسکونی قصد دارند روز چهارشنبه در اعتراض به رای گیری سنا برای اخراج وی از این مجلس در خیابان های ایتالیا راهپیمایی نمایند.

حزب دموکرات ایتالیا و جنبش 5 ستاره از اخراج برلوسکونی کاملا حمایت نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 413

به "برلوسکونی باید از قانون تبعیت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برلوسکونی باید از قانون تبعیت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید