به تصویر کشیدن فداکاری کادر پزشکی، دغدغه روزهای خانه شینی یک فیلمساز

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/خراسان رضوی یک فیلمساز گنابادی گفت: در این مدت خانه نشینی سعی کردم بیشتر ذهنم را روی ایده پروری برای فیلمنامه هایی با موضوع کرونا و به خصوص از جان گذشتگی کادر پزشکی متمرکز کنم که در آینده بتوانم گوشه ای از این فداکاری را به تصویر بکشم.

به تصویر کشیدن فداکاری کادر پزشکی، دغدغه روزهای خانه شینی یک فیلمساز

جهت دریافت خدمات بازسازی آشپزخانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محمد برادران در گفت وگو با خبرنگاران عنوان نمود: هیچ اتفاقی تا کنون مانع فعالیت من نشده و در سخت ترین شرایط دست از فعالیت نکشیدم اما با توجه به ناراحتی ریوی که دارم، بحران کرونا اتفاق عجیب و غافلگیرانه ای بود که مرا واقعا خانه نشین کرد.

وی ادامه داد: در تمام بحران هایی که تا به امروز در شهرستان گناباد اتفاق افتاده اعم از سیل، زلزله و... صحنه را خالی نکردم و سعی کردم حداقل با مستند سازی گامی هر چند کوچک اما موثر بردارم اما در این مدت با توجه به ناراحتی ریوی که دارم بسیاری از فعالیت های هنری ام محدود شد و نتوانستم حتی برای چند ساعت در کنار سایر هنرمندان که در حال فراوری برنامه های فرهنگی هنری برای شبکه های مجازی بودند، باشم.

این فیلمساز اعلام کرد: دوران قرنطینه خانگی برای من که همواره در حال فعالیت بوده ام و تعطیلی کار برایم معنایی نداشته، دوران سختی است اما سعی کردم تا حدودی این بحران را مدیریت کنم.

برادران اضافه کرد: در این مدت چند مورد مشاوره فیلمنامه مرتبط با کرونا داشتم؛ همچنین سعی کردم بیشتر ذهنم را روی ایده پروری برای فیلمنامه هایی با موضوع کرونا و به خصوص فداکاری کادر پزشکی متمرکز کنم که در آینده بتوانم گوشه ای از این فداکاری و از جان گذشتگی را به تصویر بکشم.

وی انجام فعالیت های روزمره، پرداختن به امور عقب مانده در منزل، انجام فعالیت های فکری، علمی و ادبی در کنار خانواده و بالا بردن اطلاعات عمومی را از جمله سایر فعالیت های دوران خانه نشینی خود برشمرد و اظهار کرد: سعی نموده ایم با همکاری و همفکری سایر اعضای خانواده و مدیریت صحیح، تحمل این روزهای سخت را آسان تر کنیم.

برادران در ادامه گفت: از سال 1384 به عنوان مسئول انجمن سینمای جوان شهرستان گناباد مشغول به فعالیت هستم و در این مدت بیشتر از آن که فیلم بسازم، فیلمنامه هایم را در اختیار هنرجویان و علاقه مندان گذاشتم و به عنوان مدرس، حامی و مشاور همراهشان بودم که از پیامدهای مثبت آن افتخارات ملی و بین المللی فراوانی است که انجمن سینمای جوان گناباد کسب نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 833

به "به تصویر کشیدن فداکاری کادر پزشکی، دغدغه روزهای خانه شینی یک فیلمساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تصویر کشیدن فداکاری کادر پزشکی، دغدغه روزهای خانه شینی یک فیلمساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید