تاریخ انتشار و محتویات نسخه های دیسکی پرسونا 4 گلدن معین شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، کمپانی Limited Run Games قرار است که نسخه های فیزیکی پرسونا 4 گلدن (Persona 4 Golden) را برای پلتفرم های مختلف منتشر کند.

تاریخ انتشار و محتویات نسخه های دیسکی پرسونا 4 گلدن معین شد

در حالی که بازی اصلی اولین بار روی پلی استیشن ویتا در سال 2012 به صورت فیزیکی منتشر شد، نسخه گلدن در نهایت به پلتفرم های مدرن آمد. این بازی هشت سال بعد از عرضه اولیه روی رایانه های شخصی در دسترس نهاده شد و در سال 2023 به دیگر کنسول ها نظیر پلی استیشن و ایکس باکس آمد و در کنار پرسونا 3 پرتابل و پرسونا 5 رویال به عنوان بازی های چند پلتفرمی در این سری محبوب نقش آفرینی شناخته می گردد. با توجه به اینکه این بازی اکنون روی تمامی پلتفرم های اصلی به صورت دیجیتالی در دسترس هستند، شرکت Limited Run Games به هواداران این امکان را می دهد تا نسخه فیزیکی بازی را نیز دریافت نمایند.

نسخه استاندارد بازی با قیمت 4.99 دلار تنها شامل یک نسخه از بازی است. در این میان نسخه Golden Grimoire با قیمت 69.99 دلار، در کنار بازی شامل یک جلد،کتاب Grimoire و استیل بوک می گردد. در نهایت نسخه Midnight Channel، در کنار محتویات نسخه های دیگر، بعلاوه شامل جعبه Lenticular Midnight Channel، دیسک موسیقی های بازی، کارت های ترید، عینک Yu Naurkami، قاب عکس سه بعدی All Out Attack، مجسمه فلزی تدی، عکسی از انتها بازی و گواهی اصالت با شماره جداگانه می گردد.

پیش سفارش این نسخه ها از 27 اکتبر (5 آبان) تا 10 دسامبر (19 آذر) امسال قابل انجام است، اما هواداران باید چندین ماه منتظر آن بمانند زیرا اولین محموله از نسخه ها ممکن است که در آوریل 2024 عرضه گردد. در واقع طبق گزارش ها، نسخه های استاندارد ممکن است بین چهار تا شش ماه بین پیش سفارش و ارسال و نسخه های ویژه بین هشت تا ده ماه طول بکشند. در این میان لازم به ذکر است که پیش سفارش نسخه های فیزیکی پرسونا 3 پرتابل که قبلا اعلام شده بود نیز در حال حاضر قابل انجام است و تا 12 نوامبر (21 آبان) ادامه دارد.

پرسونا 4 گلدن هم اکنون به صورت دیجیتالی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آبان 1402 بروزرسانی: 2 آبان 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2336

به "تاریخ انتشار و محتویات نسخه های دیسکی پرسونا 4 گلدن معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار و محتویات نسخه های دیسکی پرسونا 4 گلدن معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید