تحویل 4500 واحد مسکونی به متقاضیان مسکن فولادشهر

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران: رئیس شرکت عمران شهر جدید فولادشهر گفت: 4500 واحد مسکونی در شهر جدید فولادشهر به متقاضیان تحویل داده شده و کوشش می کنیم 4 هزار واحد آماده به تحویل را نیز در اختیار صاحبان این پروژه قرار دهیم.

تحویل 4500 واحد مسکونی به متقاضیان مسکن فولادشهر

جهت دریافت خدمات آلاچیق فلزی ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، حسن حجتی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح مسجد عظیم امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: شرکت عمران فولادشهر از سال 67 تاسیس شده و براساس وظایف معین شده از سوی مجلس شورای اسلامی به کار خود ادامه داده است.

وی با بیان این که این شرکت از ابتدا تاسیس تا به امروز 14 واحد آموزشی را به بهره برداری رسانده، توضیح داد: در مقطع فعلی نیز 12 واحد آموزشی توسط این شرکت در حال ساخت است.

رئیس شرکت عمران شهر جدید فولادشهر با شرح این که تا آغاز سال تحصیلی جدید 3 مدرسه آماده بهر برداری است، اضافه کرد: تمام کوشش مان را می کنیم تا خاتمه سال 93 سایر مراکز آموزشی در اختیار مردم قرار گیرند.

وی با بیان این که 8 باب مسجد نیز از سال 67 توسط شرکت عمران فولاد شهر به بهره برداری رسیده، اظهار کرد: مسجد عظیم امام خمینی (ره) نیز با مشارکت شرکت عمران فولاد شهر و شهرداری این شهر ساخته شده است.

حجتی به پروژه های مسکونی مهر فولاد شهر نیز اشاره نمود و گفت: این پروژه ها تا به امروز 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و 4 هزار و پانصد واحد مسکونی نیز به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی با شرح این که 4 هزار واحد مسکونی آماده به تحویل داریم، اعلام کرد: به دلیل مشکلاتی از جمله صادر نشدن دفترچه قسط، به طور صرف 2 هزار و شیصد وهفتاد وشش واحد مسکونی افتتاح شده است.

رئیس شرکت عمران شهر جدید فولادشهر گفت: تمام کوشش ها به سمتی حرکت می نماید تا خاتمه خرداد سال 93 واحد های باقی مانده آماده به تحویل نیز در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی اعلام کرد: برای افتتاح این واحد های مسکونی 59 میلیارد تومان وام بانکی اعطا شده و 40 میلیارد تومان نیز آورده مردم است.

حجتی به فرایند کامل شدن ساخت کلانتری شهر جدید فولادشهر نیز اشاره و توضیح داد: با وجود این که شرکت عمران شهر جدید فولادشهر کار ساخت کلانتری را به اتمام رسانده اما این مکان به طور رسمی افتتاح نشده است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 890

به "تحویل 4500 واحد مسکونی به متقاضیان مسکن فولادشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل 4500 واحد مسکونی به متقاضیان مسکن فولادشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید