توزیع ژل های ضد عفونی از امروز در 700 داروخانه ، پخش گسترده از اول هفته آینده

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از توزیع وسیع ژل و محلول های بهداشتی در داروخانه های تهران اطلاع داد و گفت: محلول های ضدعفونی کننده امروز بین 700 داروخانه در تهران، توزیع شد.

توزیع ژل های ضد عفونی از امروز در 700 داروخانه ، پخش گسترده از اول هفته آینده

جهت دریافت خدمات اجرای درخت مناسب پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، غلامحسین مهرعلیان مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از توزیع وسیع ژل و محلول های بهداشتی در داروخانه های تهران اطلاع داد و اظهار کرد: با تدابیر اندیشیده شده به منظور تامین و محلول های ضدعفونی کننده مورد احتیاج مردم، چند شرکت بزرگ در مدار فراوری این محصولات ورود نموده اند و طی اوایل هفته آینده با نظارت سازمان غذا و دارو، حجم توزیعی در داروخانه به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

وی در خصوص تامین ترکیب دارویی کنترل علائم بیماری کرونا برای مراکز درمانی نیز توضیح داد: همه اقلام به اندازه کافی در فاز اول به معاونت بهداشت تحویل داده شده است.

مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به فاز دوم تامین رژیم دارویی بیماری کرونا، اظهار داشت: در انتظار ترخیص داروی کلترا هستیم و داروهایی، چون اسلتامیویر، کلروکین و ریباورین به اندازه کافی، اوایل هفته آینده در اختیار معاونت ها قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 747

به "توزیع ژل های ضد عفونی از امروز در 700 داروخانه ، پخش گسترده از اول هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع ژل های ضد عفونی از امروز در 700 داروخانه ، پخش گسترده از اول هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید