تَک کنتینانتالِ بنتلی منصوری

به گزارش مجله زیبایی زندگی، منصوری، خودروساز آلمانی که مالک آن یک ایرانی تبار است از محصول تازه خود رونمایی کرد. این ماشین نمونه ای تقویت شده از یک بنتلی کنتینانتال روباز است و فقط یک دستگاه از آن ساخته شده است.

تَک کنتینانتالِ بنتلی منصوری

منصوری برای رنگ آمیزی ماشین از روشی نامتعارف استفاده نموده است. در ماشین های دو رنگ معمولا رنگ کاپوت و سقف فرق دارد، اما منصوری برای هر سمت بنتلی خود رنگی متفاوت انتخاب نموده، به طوری که ماشین از یک سمت سیاه و از سمت دیگر زرد دیده می گردد.

منصوری تنها یک دستگاه از این بنتلی می سازد

به بدنه ماشین قطعاتی ساخت کارخانه منصوری اضافه شده تا ماشین اسپرت تر گردد. اتاق ماشین هم شبیه به بدنه است و تودوزی هر سمت هم رنگ بدنه همان سمت است.

منصوری موتور ماشین را هم تقویت نموده است. قدرت موتور به 750 اسب بخار افزایش یافته و حداکثر سرعت ماشین 332 کیلومتر در ساعت است. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت بنتلی منصوری 3/3 ثانیه است.

Two-Tone Bentley Continental GT Convertible

شرکت منصوری را یک مهاجر ایرانی تبار به نام کوروش منصوری در سال 1989 میلادی تاسیس کرد. این شرکت محصولات خودروسازان لوکس را با تقویت موتور و تغییر در طراحی برای مشتریان ویژه سفارشی تر می نماید.

منصوری قیمتی برای ماشین اعلام ننموده است. قیمت پایه گران ترین بنتلی کنتینانتال حدود 280 هزار دلار است. پیش بینی می گردد با تغییراتی که منصوری در ماشین داده و تک بودن ماشین قیمت این ماشین چند برابر بیشتر باشد.

منبع: فوت و فن / bbc.com
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2225

به "تَک کنتینانتالِ بنتلی منصوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تَک کنتینانتالِ بنتلی منصوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید