حال ترامپ وخیم است؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران : در حالی که پزشک رئیس جمهور آمریکا ادعا نموده که وی در جهت بهبودی قرار گرفته است، یک مقام کاخ سفید اطلاع داد که ترامپ هنوز در جهت روشنی برای بهبودی کامل قرار ندارد.

حال ترامپ وخیم است؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، یک منبع آگاه در کاخ سفید به خبرنگاران گفت که 48 ساعت آینده برای شرایط سلامتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مشخص کننده خواهد بود.

وی که خواست نامش فاش نگردد افزود که ترامپ هنوز در جهت روشنی برای بهبودی کامل قرار ندارد.

این مقام کاخ سفید افزود که نشانه های حیاتی رئیس جمهور آمریکا در 24 ساعت گذشته نگران کننده بوده است.

این خبر در حالی منتشر می گردد که دقایقی پیش سین کنلی پزشک ترامپ در کنفرانس خبری گفت که حال رئیس جمهور این کشور رو به بهبودی بوده و وی دیگر تب ندارد.

کنلی افزود که ترامپ از روحیه بسیار خوبی برخوردار بوده و تب نداشته و مسئله ای در تنفش ندارد.

پزشک رئیس جمهور آمریکا هیچگونه جدول زمانی برای خروج ترامپ از بیمارستان ارائه نکرد و گفت که شرایط وی خوب بوده و به تیم پزشکی گفته که احساس می نماید این توانایی را دارد که امروز بیمارستان را ترک کند.

رئیس جمهور آمریکا بامداد روز آدینه از ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا اطلاع داد و به دنبال آن یک مقام کاخ سفید اظهار داشت که علائم خفیف ابتلا در ترامپ که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

ساعتی بعد از این خبر، رئیس جمهور آمریکا با بالگرد به بیمارستان نظامی والتر رید در واشنگتن دی سی منتقل شد و مقام های این کشور گفتند که او احتمالا چند روزی را در آنجا سپری خواهد نمود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1304

به "حال ترامپ وخیم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال ترامپ وخیم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید