حمایت کاپیتان فرانسه از ستاره تحت فشار بارسلونا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه تاکید نمود نمی توان عملکرد آنتوان گریزمان را زیر سوال برد.

حمایت کاپیتان فرانسه از ستاره تحت فشار بارسلونا

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در یک سال اخیر و بعد از انتقال به بارسلونا، گریزمان قادر به تکرار روزهای درخشان گذشته نبوده و بارها مورد انتقاد قرار گرفته است. اما هوگو لوریس مدعی شد هر بازیکنی فراز و نشیب دارد و هیچ تردیدی در رابطه با کیفیت این مهاجم 29 ساله وجود ندارد.

هوگو لوریس گفت: شما نمی توانید بازیکنی مانند آنتوان گریزمان را با توجه به تمام کارهایی که سالهای اخیر برای فرانسه نموده زیر سوال ببرید. همه بازیکنان فراز و نشیب دارند، مواقعی وجود دارد که پیروز تر از دیگران ظاهر می شوید. در حال حاضر گریزمان دوره پیچیده ای را پشت سر می گذارد. اما مهم تر از همه چبز من بازیکنی را می بینم که آماده دفاع و کوشش برای تیم خود است و هیچ تردیدی در خصوص گریزمان وجود ندارد.

ما باید پشت همدیگر بوده و به گریزمان نیز یاری کنیم. او از حمایت کامل ما برخوردار است و ما می دانیم گریزمان می تواند در ترکیب فرانسه سرنوشت ساز ظاهر گردد. باید شکیبا باشیم، فرانسه تنها در صورتی می تواند قدرتمند باشد که همه متحد بوده و بازیکنان را متهم نکنیم.

به نظر می رسد فردا تعدادی از طرفداران در بازی کرواسی مقابل فرانسه مجاز به حضور در ورزشگاه هستند. هوگو لوریس در این رابطه گفت: بازگشت طرفداران خبر خوبی است، البته به طور حتم مسائلی از این حیث و به علت میزبانی کرواسی برای بازیکنان فرانسوی ایجاد می گردد، اما برای پیروزی در این ملاقات باید بر مسائل غلبه کرد و این خبر خوبی است. هدف ما همین است و ما با تمام توان برای ارائه نمایشی خوب در جهت پیروزی کوشش خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1238

به "حمایت کاپیتان فرانسه از ستاره تحت فشار بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت کاپیتان فرانسه از ستاره تحت فشار بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید