سینوفارم از 4واکسن برای مقابله با سویه های تازه کرونا رونمایی کرد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، به گفته ژانگ یونتائو محقق ارشد یک زیرمجموعه سینوفارم، واکسن های نو پیشرفته برای مقابله با سویه دلتا و بتای ویروس کرونا بسیار کارآمد هستند.

سینوفارم از 4واکسن برای مقابله با سویه های تازه کرونا رونمایی کرد

واکسن های مذکور در یکی از زیر مجموعه های سینوفارم به نام CNBG ساخته شده اند. به طور دقیق تر این شرکت طی نمایشگاه بین المللیCIFITS چین که از 2 تا 7 سپتامبر در پکن برگزار شده بود از 4 واکسن نو برای سویه های دلتا و بتای کووید 19 رونمایی کرد.

به گفته ژو جینگ جین یکی از مدیران CNBG ، این 4 واکسن با استفاده از روش های ویروس غیرفعال، پروتئین نوترکیب و mRNA ساخته شده اند. میان آنها واکسن پروتئین نوترکیب فاز یک و دو آزمایش بالینی را پشت سر گذاشته است.

دو واکسن پیشرفته با فناوری ویروس غیر فعال هم در حقیقت نسخه های ارتقا یافته واکسن های انستیتو محصولات زیست شناسی پکن (BIBP) و انستیتو محصولات زیست شناسی ووهان (WIBP) هستند که از شروع 2021 میلادی در بازار عرضه شده اند. به گفته ژانگ شرکت CBNG اکنون در پی تأیید رگولاتور دارویی چین جهت انجام آزمایش های بالینی نسخه های ارتقا یافته واکسن هایBIBP وWIBP است.

این شرکت پس از دریافت تأییدیه مورد نظر، آزمایش های بالینی واکسن ها در کشورهای دیگر را تسریع می نماید تا تأثیرگذاری آنها در مقابل شاخه های کووید 19 را آنالیز کند. CBNG امیدوار است نتایج این آزمایش ها تا نیمه 2022 میلادی معین گردد.

واکسن های کووید 19 سینوفارم و سینوواک که با فناوری ویروس غیر فعال ساخته شده و اکنون در بازار هستند، همچنان در مقابل سویه های دلتا و بتا ایمنی ایجاد می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1830

به "سینوفارم از 4واکسن برای مقابله با سویه های تازه کرونا رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینوفارم از 4واکسن برای مقابله با سویه های تازه کرونا رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید