خبرنگاران 85 درصد واحدهای صنعتی و تولیدی سقز فعال هستند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سنندج - خبرنگاران - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: هم اکنون 85 درصد از 100 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری این شهرستان فعال بوده و یکی از پیروز ترین مناطق استان در حوزه تولید صنعتی است.

خبرنگاران 85 درصد واحدهای صنعتی و تولیدی سقز فعال هستند

بهنام میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: 10 واحد صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل برای بازگشت به چرخه تولید، 12 واحد و طرح تولیدی و صنعتی و 13 واحد بخش دامپروری و کشاورزی نیز به صورت نیمه فعال با برخی مسائل روبرو شده است.

وی با بیان اینکه 19 طرح صنعتی در حال ساخت با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد افزود: جلسه کارگروه رفع موانع تولید با حضور مسوولان استانی با هدف بررسی، مسائل و آخرین شرایط این واحدهای تولیدی، صنعتی در سقز برگزار می شود.

میرزایی با اشاره به اینکه این اداره از سرمایه گزاری، حمایت همه جانبه می کند، گفت: مهمترین مشکل در حوزه سرمایه گزاری نبود شهرک صنعتی جدید در این شهرستان است.

وی افزود: تکمیل طرح های در دست ساخت، رفع موانع تولید واحدهای مشکل دار، معین تکلیف واحدهای تعطیل شده و نیمه فعال و حمایت های همه جانبه از سرمایه گذاری های جدید از اولویت های اصلی اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه تولید صنعتی است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز تاکید کرد: مهمترین مشکل شهرستان سقز، نبود شهرک صنعتی جدید به منظور واگذاری زمین به سرمایه گزار است و باید برای این منظور تمام تلاش و رایزنی را انجام دهیم تا افراد بیشتری در سقز سرمایه گذاری کنند.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1171

به "خبرنگاران 85 درصد واحدهای صنعتی و تولیدی سقز فعال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 85 درصد واحدهای صنعتی و تولیدی سقز فعال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید