دختر ناتنی بهاره رهنما افشاگری بدی کرد !

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران:انیس تنها دختر امیرخسرو عباسی همسر بهاره خانم رهنما می باشد که ظاهر از پدر خود ناراحت است و ویدیویی در این جهت از صحبت های خود منتشر کرد.

دختر ناتنی بهاره رهنما افشاگری بدی کرد !

بهاره رهنما بازیگر که چه عرض کنیم او دیگر یک بلاگر تمام عیار است . بهاره رهنما به خوبی پیجش را ا 5 میلیون دنبال کننده اداره می نماید که هیچ، در چند بیزینس و فعالیت های خانومانه و آرایشگاه و مزون و کارگردانی و نمایش نامه خوانی و تبلیغات و... هم فعال است. اما از حق نگذریم بهاره رهنما درست است که راه آنچنان خوبی را در پیش نگرفت اما واقعا بهاره رهنما فعالیت و جنب و جوش زیادی دارد و اراده این را داشت تا در خیلی از موضوعات پا بگذارد و ریسکش را بپذیرد. بهاره رهنما ابتدا با پول و قدرت همسر دومش امیرخسرو عباسی راهش را آغاز کرد اما حالا ظاهرا نیازی به آقای شوهر ندارد و یک تنه خیلی موارد را اداره میکند.

اما از این ها که بگذریم بهاره رهنما یک دختر به نام پریا دارد که خارج از کشور فرستاده اش، اما حاجی جان هم از ازدواج قبلی اش دختری به نام انیس دارد که ظاهرا با مادرش زندگی می نماید. به تازگی ویدیویی از انیس خانم منتشر شده از پدرش ناراحت است و حرف هایی نه چندان جالب میزند.

شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1998

به "دختر ناتنی بهاره رهنما افشاگری بدی کرد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر ناتنی بهاره رهنما افشاگری بدی کرد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید