رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گراش تغییر کرد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان، محمد کارکن عضو هیئت علمی این واحد دانشگاهی را به سمت رئیس مرکز دانشگاهی گراش منصوب و از خدمات عبدالمهدی شیر شمسی قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گراش تغییر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از لارستان در حکم شروع به کار رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گراش آمده است: برادر گرامی جناب آقای محمد کارکن با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و با استناد به نامه دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، جنابعالی به مدت یک سال به سمت رئیس مرکز آموزشی گراش وابسته به دانشکده های واحد لارستان منصوب می شوید؛ امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و تبعیت از فرمایش های رهبر حکیم انقلاب اسلامی در انجام امور محوله پیروز باشید.

محمد کارکن عضو هیئت علمی و مدیر گروه مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بوده که تحصیلات خود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را در رشته های ماشین های کشاورزی و مهندسی عمران گرایش سازه در دانشگاه های شیراز و فردوسی مشهد سپری نموده است.

وی سال 98 به عنوان پژوهشگر برتر شهرستان لارستان انتخاب شد و 20 مقاله ISI و ده ها عنوان مقاله در نشریات علمی داخلی را در کارنامه علمی خود دارد.

عبدالمهدی شیرشمسی به مدت 12 سال ریاست مرکز آموزشی گراش را برعهده داشت.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1089

به "رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گراش تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گراش تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید