راه حل خلاق یک آژانس مسافرتی ایرانی برای سفر به آمریکا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، PITUS پروژه ای است که برای اولین بار در ایران توسط آژانس مسافرتی پارسوآ اجرایی شده است. این پروژه در قالب تور تهران-مکزیک به دارندگان ویزاهای معتبر مهاجرتی و غیرمهاجرتی آمریکا امکان می دهد تا به این کشور سفر نمایند.

راه حل خلاق یک آژانس مسافرتی ایرانی برای سفر به آمریکا

PITUS پروژه ای است که برای اولین بار در ایران توسط آژانس مسافرتی پارسوآ اجرایی شده است. این پروژه در قالب تور تهران-مکزیک به دارندگان ویزاهای معتبر مهاجرتی و غیرمهاجرتی آمریکا امکان می دهد تا به این کشور سفر نمایند.

به فاصله کوتاهی پس از آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال 2016 مسافرت به آمریکا برای ایرانیان پیچیده و سختتر از هر زمان دیگر شد. قوانین بی سابقه و محدودنماینده مهاجرتی و صدور ویزا برای شهروندان ایران، اعضای خانواده ها را از یکدیگر جدا کرد، تحصیل در آمریکا را با موانعی بلند روبرو کرد و صاحبان ایرانی کسب و کار و سرمایه گذاری در آمریکا را به دردسر انداخت. در کمال ناباوری، این سختی ها فقط شامل متقاضیان ویزای آمریکا نبود و دارندگان ویزاهای معتبر را هم دربرگرفت.

در پی شیوع ویروس کرونا و در پی آن محدودیت های گسترده مسافرتی و لغو پروازهای بین المللی مسافرت به آمریکا برای ایرانیان پیچیده و سختتر از هر زمان دیگر شد. بر اساس فرمان اجرایی شماره 9992 ریاست جمهوری ایالات متحده ورود کسانی که از ایران راهی این کشور می شوند ممنوع است مگر پس از 14 روز اقامت در کشور ثالث. مشکل اینجاست که در حال حاضر به دلیل محدودیت های پروازی و ممانعت کشورهای اروپایی از ورود به مرزهایشان، امکان قرنطینه در کشور ثالث هم بسیار سخت است.

آژانس مسافرتی پارسوآ با آگاهی کامل از قوانین و مقررات فعلی ورود به خاک آمریکا و بعد از هفته ها برنامه ریزی، رایزنی و کوشش پیگیرانه، تنها آژانسی در ایران است که توانسته گامی عظیم برای مقابله این مشکل و حل مسئله ورود ایرانیان به آمریکا بردارد. PITUS درواقع یک پروژه قانونی است برای سفر دارندگان ویزاهای معتبر آمریکا.

با پروژه PITUS در صورتی که دارای یکی از ویزاهای معتبر آمریکا باشید، می توانید بعد از سفر به مکزیک و اقامت 14 روزه در این کشور به عنوان قرنطینه وارد خاک آمریکا شوید. دلیل انتخاب مکزیک آن است که اولاً از نظر دولت آمریکا جزو کشورهای سفید محسوب می گردد و بنابراین قرنطینه 14 روزه در آن مجوز ورود به خاک آمریکا را صادر می نماید و دوماً ایرانیان با داشتن ویزای آمریکا مجاز به 180 روز اقامت در این کشور هستند و احتیاج به ویزای دیگری ندارند.

تا به امروز 57 نفر به وسیله پروژه PITUS بدون هیچ مسئله ای پیروز به ورود به خاک آمریکا شده اند. در حال حاضر 35 نفر هم در مکزیک حضور دارند و در روزهای آینده به سوی آمریکا پرواز خواهند کرد. این پروژه در روزها و هفته های آینده ادامه خواهد یافت و تعداد بیشتری از هم وطنان را که در ماه های گذشته پیروز به سفر به آمریکا نشده اند راهی این کشور خواهد نمود.

منبع: همگردی
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1145

به "راه حل خلاق یک آژانس مسافرتی ایرانی برای سفر به آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل خلاق یک آژانس مسافرتی ایرانی برای سفر به آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید