رونمایی از سامانه الکترونیکی استعلام حریم مترو

به گزارش مجله زیبایی زندگی، شرکت مترو تهران از رونمایی سامانه الکترونیکی استعلام حریم طی هفته آینده اطلاع داد.

رونمایی از سامانه الکترونیکی استعلام حریم مترو

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، شرکت مترو تهران خاطرنشان کرد: روز شنبه 20 دی در نشستی با حضور مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران، فرجود مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از سامانه استعلام الکترونیکی حریم مترو رونمایی شده و از این پس خدمات به شهروندان مناطق 22 گانه تهران اینترنتی انجام خواهد پذیرفت.

فاز نخست سامانه مذکور مختص املاک واقع شده در مناطق 22 گانه شهر تهران با آدرس inquiry.tehran.ir راه اندازی شده و نمایندگان بانک ها و دفاتر اسناد رسمی باید ابتدا در سایت my.tehran.ir ثبت نام نموده و پس از آن ریاست شعب و دفاتر مربوطه متقاضی اخذ استعلام الکترونیکی، کتباً اطلاعات کاربر خود را به شرکت مترو ارسال می نماید تا دسترسی لازم توسط امور فنی و مهندسی برای ایشان ایجاد گردد.

در صورتی که ملک مورد نظر خارج از محدوده شهرداری مناطق 22 گانه و یا در حریم ایستگاه ها، تونل ها و سازه های جانبی خطوط مترو تهران قرار گرفته باشد، کمافی السابق حضور مراجعان به شرکت مترو جهت تشکیل پرونده الزامی است.

به این ترتیب از این پس همه استعلام ها به صورت الکترونیکی صورت گرفته و پذیرش ارباب رجوع جهت اخذ استعلام حضوری، امکان پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1466

به "رونمایی از سامانه الکترونیکی استعلام حریم مترو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سامانه الکترونیکی استعلام حریم مترو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید