زحمت های خادم را نباید نادیده گرفت

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر عصر امروز با حضور در اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در خانه کشتی تهران گفت: در ابتدا باید از کوشش های رسول خادم تشکر کنم که در تمام سال هایی که این مسئولیت را بر عهده داشت، با تمام ظرفیت و توان کوشش کرد و برای عزت کشتی ایران زحمت کشید. ما مسیر پرپیچ و خمی را تا المپیک 2020 توکیو در پیش داریم. در جلساتی که با سرپرست فدراسیون کشتی و همچنین محمد بنا و غلامرضا محمدی داشتیم، در این خصوص به صورت کلی و جامع صحبت شده است؛ نقشه راه تعیین است. امکاناتی که باید تا رسیدن به اهدافمان مهیا گردد از جمله مسابقات، اردوها و سازوکارهای آماده سازی در حد توان مهیا خواهد شد تا کشتی بتواند به نتایج قابل قبولی در المپیک دست یابد.

زحمت های خادم را نباید نادیده گرفت

وی اضافه کرد: ما در گذشته نیز در حد توانمان اعتبارات لازم کشتی را به وسیله وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تأمین کردیم و بیشترین حمایت ها را از این رشته پرافتخار داشته ایم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: نگاه ما به مسابقات پیش رو است که امیدواریم بتوانیم در طول این مسیر در 6 وزن کشتی فرنگی و 6 وزن کشتی آزاد، صاحب سهمیه کامل المپیک شویم. خوشبختانه ظرفیت این کار در کشتی ما وجود دارد و تنور این رشته مدال آور همواره در کشور داغ است.

سلطانی فر توضیح داد: سیاست کلی ما از ابتدا این بوده تا همواره ثبات و آرامش را به ورزش آوریم و در این راه همواره از اختلافات و حاشیه دوری کردیم و سعی شده با همگرایی و هم افزایی به ثبات و آرامش برسیم. این موضوع باید در تمام عرصه های توسعه کشور از جمله ورزش وجود داشته باشد و خوشبختانه همین موضوع در کشتی نیز وجود دارد. با توجه به ارزیابی هایی که ما برای رشته های مختلف طی یک سال و نیم قبل برای موفقیت در المپیک انجام دادیم، بسیار به کشتی امیدواریم و چشم انتظار این هستیم تا نتایجی همچون نتایج المپیک لندن در کشتی فرنگی و همچنین نتایج درخشانی در کشتی آزاد به دست آوریم.

وی در خصوص انتخابات مجمع عمومی فدراسیون کشتی گفت: ثبت نام فدراسیون کشتی به همراه چند فدراسیون دیگر در دستور کار واقع شده است اما برخی مسائل قانونی و برخی اختلاف نظرها بین دستگاه ها، باعث شده تا کمی تعویق در این خصوص به وجود آید. ما در این مورد از رئیس مجلس نیز استعلام کردیم و شورایی مسئول آنالیز این موضوع شد که در خصوص به کارگیری بازنشسته ها در هیئت ها، مشخص تکلیف نمایند که منتظر نتایج نهایی هستیم. مطمئناً به محض حل شدن این مشکل، ترتیب برگزاری مجامع فدراسیون ها داده خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: من در این راستا به سرپرست فدراسیون کشتی و دیگر اهالی آن اعلام کردم به هیچ عنوان نگران ادامه کار نباشند. ما همچون گذشته بیشترین حمایت و پرداخت ها را به این رشته خواهیم داشت تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 114

به "زحمت های خادم را نباید نادیده گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زحمت های خادم را نباید نادیده گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید