زیدان: مقابل سالزبورگ نشان دادیم برای آغاز فصل آماده تر شده ایم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی فرانسوی رئال مادرید بعد از پیروزی در یک بازی محبت آمیز در اتریش از وضعیت شاگردانش در آستانه شروع فصل جدید لالیگا ابراز رضایت کرد.

زیدان: مقابل سالزبورگ نشان دادیم برای آغاز فصل آماده تر شده ایم

به گزارش خبرنگاران، در دیداری که ادن ازار اولین گلش را برای رئال مادرید به ثمر رساند، این تیم میزبان اتریشی خود سالزبورگ را در دیداری محبت آمیز با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها در نشست خبری پس از این مسابقه از وضعیت تیمش ابراز خرسندی کرد و آن را به مراتب بهتر از روزهای آغازین اردوی پیش فصل این تیم دانست.

زیدان پس از بازی به شبکه تلویزیونی رئال مادرید گفت: چیزی که ما سال جاری می خواهیم رقابت کردن است. نمی خواهیم از این هدف منحرف شویم. اگر رقابت کنیم آن وقت اتفاقات خوبی برای مان رخ خواهد داد. فقط یک بازی دیگر تا آغاز فصل داریم و هر روز داریم بهتر می شویم و بازی امروزمان هم این موضوع را تأیید کرد.

کاسمیرو و ادر میلیائو بعد از مصدومیت هایی که داشتند به ترکیب رئال مادرید برگشتند و زیدان هم از این بابت ابراز رضایت کرد. او مطرح نمود: چیزی که زیدان در نهایت می خواهد، این است که همه بازیکنانش آماده بازی باشند و برخی از بازیکنان ما هم احتیاج داشتند که در این بازی حضور داشته باشند. من کوشش آنها را تحسین می کنم. بازی کردن در چنین شرایطی مقابل یک رقیب سرسخت کار آسانی نیست اما ما با جدیت و انسجام فراوان بازی کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 248

به "زیدان: مقابل سالزبورگ نشان دادیم برای آغاز فصل آماده تر شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: مقابل سالزبورگ نشان دادیم برای آغاز فصل آماده تر شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید