ساداتیان: انتخاب حزب محافظه کار در انگلیس امکان خروج از اتحادیه اروپا را قوت می دهد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، کاردار سابق ایران در انگلیس گفت: جانسون پس از رای آوردن حزب متبوعش در انتخابات مجلس اظهار داشت که به سمت اتحاد ملی پیش خواهد رفت، اما این در حالی است که اسکاتلند و ایرلند شمالی عنوان کردند که برخلاف نظر جانسون قصد ماندن در اتحادیه اروپا را دارند.

ساداتیان: انتخاب حزب محافظه کار در انگلیس امکان خروج از اتحادیه اروپا را قوت می دهد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، سید جلال ساداتیان کاردار سابق ایران در انگلیس در تبادل نظر با دانشجو، در مورد رای آوردن حزب منتسب به بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در انتخابات مجلس این کشور و اینکه این نتیجه تا چه اندازه می تواند در خروج انگلیس از اتحادیه اروپا موثر باشد، گفت: به هر حال به نظر می رسد جانسون مصر به خروج از اتحادیه اروپاست منتهی باید دید این خروج با چه شروطی محقق می گردد.

وی با بیان اینکه مواردی که تا الان مانع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بوده است کماکان نیز وجود دارد گفت:اما در شرایط فعلی با توجه به رای آوردن حزب محافظه کار بریتانیا امکان تایید مجلس مبنی بر خروج از اتحادیه اروپا قوت گرفته است.

ساداتیان ادامه داد: این سوال بزرگ وجود دارد آیا این تایید و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و مسائل مربوط به آن آنچنان که مورد نظر جانسون است تحقق پیدا خواهد نمود یا نه؟

کاردار سابق ایران در انگلیس مسئله وحدت ملی در بریتانیا را اصل مهمی دانست و خاطر نشان کرد: جانسون پس از رای آوردن حزب متبوعش در انتخابات مجلس بیان کرد که به سمت اتحاد ملی پیش خواهد رفت، اما این در حالی است که اسکاتلند و ایرلند شمالی عنوان کردند که برخلاف نظر جانسون قصد ماندن در اتحادیه اروپا را دارند و باید منتظر ماند و دید جانسون با این نوع گرایشات چه خواهد نمود.

وی با تاکید براینکه این اتفاق انسجام ملی در انگلیس را تحت الشعاع قرارخواهد داد، توضیح داد: مسئله بعدی توافق با اتحادیه اروپاست به عنوان مثال جابه جایی هایی بین اتحادیه اروپا و لندن انجام شده و از قسمت های مختلف اروپا در بریتانیا افرادی برای کار یا سایر موارد مستقر شده اند و یا از بریتانیا در بخش های مختلف اروپا عده ای سکنی گزیده اند که باید دید تکلیف آن ها پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا چه خواهد شد.

ساداتیان در سرانجام اعلام نمود: از سوی دیگر تعرفه های تجاری که تا الان وجود داشته، دستخوش تغییر خواهد شد و اگر انگلیس از اتحادیه اروپا خارج گردد قطعا براساس این ساز و کاری که بین اروپا و انگلیس وجود داشته هر دو متضرر خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 586

به "ساداتیان: انتخاب حزب محافظه کار در انگلیس امکان خروج از اتحادیه اروپا را قوت می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساداتیان: انتخاب حزب محافظه کار در انگلیس امکان خروج از اتحادیه اروپا را قوت می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید