سفر ی ارزان به شهر پاریس

به گزارش مجله زیبایی زندگی، کشورهای اروپایی مانند فرانسه، هزینه‌های سفر بالایی دارند، اما این به این معنی نیست که نمی‌توانید سفر خود را ارزان‌تر کنید. در این مقاله به معرفی راه‌حل‌هایی برای تجربه سفر ارزان به شهر پاریس را گردآوری کرده‌ایم.

سفر ی ارزان به شهر پاریس

اولین کاری که برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر خود به شهر پاریس باید انجام دهید، زودتر رزرو کردن بلیت پرواز به پاریس است که در طول سال نوسانات قابل توجهی دارد.

اگر به دنبال اقامتی ارزان در یک سفر کوتاه هستید، هاستل‌ها بسیار مناسب برای شما هستند. اگر مدت زمان سفر شما طولانی بود بیشتر از 10 روز در پاریس خواهید ماند، می‌توانید کوچ سرفینگ یا آپارتمان اجاره نمایید. در پاریس انتخاب‌های زیادی برای یک غذای ارزان خواهید داشت. می‌توانید چند وعده را با خوردن نان باگت و ماست‌ها و پنیرهای لذیذ فرانسوی سر نمایید. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید دوچرخه کرایه کرده و یا با پای پیاده به جاهای مختلف شهر بروید چون در سفر هم می‌توانید به فکر تندرستی خود باشید.

وجود کوله‌گردها در شهر پاریس نشان دهنده این است که هتل‌های ارزان نیز در این شهر وجود دارند. در شهر پاریس با تور ارزان فرانسه، باید هتلی را برای اقامت انتخاب کنید که به مرکز شهر و یا در نزدیکی جاذبه‌هایی که قصد بازدید از آنها را دارید، باشد. با این کار در هزینه‌های رفت و آمد خود صرفه جویی خواهید کرد.

کافه‌ها و غذاخوری‌های بسیاری در شهر پاریس وجود دارند، که میزهای خود را در پیاده‌رو گذاشته‌اند و غذاهای ارزان و با کیفیتی در اختیار شما می‌گذارند. اگر می‌خواهید رستوران رفتن در پاریس را تجربه نمایید، از رستوران‌های مشهور و توریستی فاصله گرفته و به رستوران‌هایی مراجعه نمایید که اهالی شهر بیشتر در آن حضور دارند.

بسیاری از رستوران‌ها در پاریس و سایر شهرهای اروپایی، منوی خود را به همراه قیمت‌ها بیرون از رستوران در معرض دید رهگذران قرار می‌دهند. شما به راحتی می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کرده و به رستورانی که برایتان مناسب‌ است، بروید.

جاذبه های ارزان شهر پاریس

موزه‌ها مقصد بسیاری از مسافران شهر پاریس هستند. مخصوصا فهرست بیشتر مسافرانی که به پاریس سفر می‌کنند، بازدید از موزه‌ی لوور را در صدر فهرست برنامه‌های خود قرار خواهند داد. موزه‌ی لوور و موزه‌ی اورسی (Musée d'Orsay)، در اولین یکشنبه‌ی هر ماه، برای بازدید رایگان هستند.

کلیسای نوتر دام و کلیسای سکره کر (Sacré-Cœur) با این که جاذبه‌های عالی هستند، اما برای ورود به آنها هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

پاریس شهری زیبا و سبز بوده و باغ‌های بسیاری دارد. باغ تویلری (Jardin des Tuileries) در کرانه‌ی رود سن واقع شده است و اهالی این شهر برای گذراندن روزهای گرم تابستان به این پارک میروند.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 581

به "سفر ی ارزان به شهر پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ی ارزان به شهر پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید