سفر هیأتی بلندپایه از شرق لیبی به سوریه

به گزارش مجله زیبایی زندگی، هیئتی بلندپایه از شرق لیبی برای بحث و آنالیز موضوع مقابله با تجاوزهای ترکیه پس از وارد شدن به سوریه با مقامات این کشور رایزنی کرد.

سفر هیأتی بلندپایه از شرق لیبی به سوریه

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور سفر کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، هیأتی بلندپایه از لیبی، شنبه شب، برای رایزنی در مورد موضوع مقابله با تجاوزهای ترکیه وارد سوریه شد.

به گزارش وبگاه خبری بوابه افریقیا الاخباریه، عبدالرحمن الاحیرش معاون رئیس مجلس دولت لیبی، عبدالهادی الحویج وزیرخارجه و همکاری های بین المللی، یونس فرحات مامور پیشبرد امور وزارت دفاع، سرلشکر مصطفی المقرعن رئیس سازمان اطلاعات لیبی و عبدالسلام الرقیعی مدیر دفتر وزارت خارجه بنغازی، در هیئت یادشده حضور داشتند.

در این ملاقات، در مورد مبارزه با تروریسم و سازوکارهای مقابله با تجاوزهای ترکیه در دو کشور، همانگی ها و رایزنی های سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی صورت گرفت.

فیصل مقداد معاون وزیرخارجه سوریه، میلاد عطیه مدیر بخش الوطن العربی در این کشور، سامی سلامه مدیر بخش اداره مراسم های وزارت خارجه سوریه و امج الاغا معاون مدیر تشریفات وزارت خارجه از هیئت لیبیایی استقبال کردند.

مجلس شرق لیبی که خلیفه حفتر ژنرال سابق ارتش لیبی، از فروردین امسال به پشتیبانی آن به طرابلس پایتخت لیبی (مقر دولت وفاق ملی لیبی) حمله نموده، مورد حمایت کشورهایی مثل روسیه، عربستان و امارات و مصر است. در مقابل، ترکیه از مخالفان نیروهای شرق لیبی و از حامیان دولت وفاق ملی در طرابلس است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 734

به "سفر هیأتی بلندپایه از شرق لیبی به سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر هیأتی بلندپایه از شرق لیبی به سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید