شش دانشجوی خارجی در دانشکده اقتصاد دانشگاه سمنان جذب شدند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رئیس دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری دانشگاه سمنان گفت: با جذب شش دانشجوی خارجی جدید از مهر امسال تعداد دانشجویان خارجی این دانشکده به 18 نفر افزایش یافت.

شش دانشجوی خارجی در دانشکده اقتصاد دانشگاه سمنان جذب شدند

حسین دامغانیان، رئیس دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری دانشگاه سمنان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: شش دانشجوی خارجی جدید از مهر امسال جذب دانشکده اقتصاد دانشگاه سمنان شدند و تعداد دانشجویان خارجی این دانشکده به 18 نفر افزایش یافت. این دانشجویان از کشور های عراق، سوریه و افغانستان هستند که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش شده اند.

دامغانیان گفت: دانشجویان خارجی این دانشکده در رشته های اقتصاد، حسابداری، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت کسب و کار، کارآفرینی (کسب و کار های کوچک)، علوم اقتصادی (اقتصاد نظری) و مدیریت بازرگانی (بازاریابی) مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: این دانشکده دارای بیش از یک هزار و 200 دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا با 28 رشته - گرایش، یکی از پرجمعیت ترین دانشکده های دانشگاه سمنان است.

یاد آور می شود، دانشجویان خارجی سفیران فرهنگی هستند و افزایش دانشجویان خارجی و رسیدن تعداد آنان به 75 هزار نفر تا پایان برنامه ششم توسعه از جمله اهداف امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 518

به "شش دانشجوی خارجی در دانشکده اقتصاد دانشگاه سمنان جذب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش دانشجوی خارجی در دانشکده اقتصاد دانشگاه سمنان جذب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید