با شهر زوریخ بهتر آشنا شوید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، زوریخ بزرگ‌ترین شهر در شمال سوئیس بوده و در دامنه کوه‌های آلپ و در کنار دریاچه ی زوریخ و رود لیمات (Limatt River) قرار دارد. 

با شهر زوریخ بهتر آشنا شوید

زوریخ مرکز اقتصادی کشور سوئیس بوده و محلی برای اجتماع تمامی بانک‌های بزرگ دنیا از کشورهای جهان می‌باشد. زوریخ پایتخت فرهنگی کشور سوئیس و برن پایتخت سیاسی سوییس می‌باشد. زوریخ شهری با بهترین کیفیت زندگی در جهان می‌باشد. هوای پاکیزه، خانه هایی با سقف‌های شیروانی، کلیساهای متعدد، محیط آرام، دریاچه، تراموا و دیدنی های بسیاری برای بازدید دارد که با دانستن قیمت سفر با کشتی کروز حتما به این سفر خواهید پیوست.

دریاچه‌ی زوریخ (Lake Zurich) جنگل نیو واید (Neue Waid)، کلیسای سنت پیترز (St Peters Cathedral)  کلیسای فرامونستر (Fraumunster) و منطقه ی میتنکای (Mythenquai) از بهترین جاذبه‌های شهر زیبا و رویایی زوریخ برای بازدید هستند. خیابان مشهور بانهوف (Street  Bahnhof) مرکز رستوران ها، کافه ها، مراکز خرید و گالری های هنری متنوع برای بازدید است. میزان مالیات در این شهر پایین بوده و سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب نموده است. پیاده‌روی در کنار دریاچه زوریخ  بسیار تماشایی است و تماشای آسمان آبی و مناظر چشمگیر کوه آلپ برای تمامی گردشگران دلنشین است.

اگر در شهر زوریخ کمی احساس بی‌حوصلگی کردید می‌توانید به سمت آبشار زیبای راین‌ که بزرگ‌ترین آبشار اروپا است، سفر کنید. این آبشار طبیعی با 150 متر پهنا و 23 متر ارتفاع دارد و در شمال زوریخ و Schaffhausen قرار گرفته است. شاید بهترین تجربه از این آبشار، قایق‌سواری در طول رودخانه‌ی راین باشد. ViaRhenana، یکی از طولانی‌ترین مسیر‌های پیاده‌روی سوئیس که 10 روز برای پایان رساندن آن زمان لازم است، در طول این آبراهه‌ی تاریخی بین Untersee و Hochrhein کشیده شده. برای تجربه یک سفر ارزان و پر جاذبه به شما توصیه می‌کنیم با دانستن هزینه سفر با کشتی کروز به این شهر زیبا سفر کنید.

موزه‌ی ملی سوئیس که در واقع 4 موزه است یکی دیگر از بهترین جاذبه‌های شهر زوریخ است و ترکیبی از موزه‌های، موزه‌ی ملی زوریخ، قلعه پرانگینز، انجمن تاریخ سوئیس شوئیز و مجموعه‌ای در Affoltern am Albis تشکیل شده است. این مکان برای کسانی مناسب می‌باشد که تمایل دارند در مورد تاریخ و فرهنگ کشور زیبای سوئیس بیشتر بدانند. در این موزه می‌توانید مبلمان‌های عتیقه‌ی سوئیسی، برج اسلحه، تصاویر متغیر از نبرد مشهور Murten و مجموعه‌ی بزرگی از سکه‌های قدیمی، به همراه آثاری از قرن‌های چهاردهم تا شانزدهم  را تماشا کنید. بازدید از این موزه را از دست نده

مردم زوریــخ تحصیل کرده، اهـــل علم و ورزش هستند. زوریخ از فرهنگ غنی برخوردار بوده و مردم این شهر به آن افتخار می‌کنند. از فروردین تا خرداد ماه که زمان بیداری زوریخ از خواب زمستانی است، می‌توان به بازدید این شهر زیبا در کشور سوئیس با تور ترکیبی اروپا رفت. در این موقع از سال می‌توان روییدن شکوفه‌های زیبا را در طبیعت فوق‌العاده این شهر یازدید نمود. تابستان زوریخ با هوای خوب و معتدل همراه است و زمان مناسبی برای گردش در شهر است.البته در تابستان ها می توان  انتظار کمی باران را هم داشت. 

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 580

به "با شهر زوریخ بهتر آشنا شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با شهر زوریخ بهتر آشنا شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شهر زوریخ بهتر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید