بازارهای کریسمس در اروپا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، بازارهای کریسمس به تدریج با شور و شعف به استقبال شروع سال نو میلادی می فرایند. در این گزارش تصاویری از بازارهای زیبا و پرجنب و جوش کریسمس در شهرهای اروپا را انتخاب نموده ایم که می بینید.

بازارهای کریسمس در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بازار کریسمس شهر کلن - آلمان

هر سال حدود چهار میلیون نفر از بازار زیبای کریسمس شهر کلن در کنار کلیسای این شهر (دُم) دیدن می نمایند. این بازار از محبوب ترین بازارهای سراسر آلمان است. درکنار غرفه های گوناگون، ده ها برنامه نمایشی هم برای بازدیدنمایندگان اجرا می گردد.

بازار کریسمس شهر کراکوف - لهستان

این بازار در منطقه قدیمی شهر کراکوف واقع شده است.

بازار کریسمس شهر وین

اتریشاین بازار در بخش تاریخی شهر و در مقابل کلیسای شوتن واقع شده است. یکی از ویژگی های مهم این بازار، آثار دست ساز بسیار جذاب و پرارزش هنری در غرفه های فروش آن است.

بازار کریسمس شهر بازل - سوییس

بازار کریسمس شهر بازل که بزرگ ترین بازار کریسمس سوییس به شمار می آید در میدان بارفوسر این شهر واقع شده است. این بازار به نوعی پرنورترین بازار کریسمس در سراسر اروپاست. 180 غرفه در کنار هم قرار دارند که در مجموع کالاهای بسیاری را در اختیار بازدیدنمایندگان قرار می دهند.

بازار کریسمس شهر استراسبورگ - فرانسه

این بازار کریسمس بیش از چهار قرن است که به استقبال سال نوی میلادی می رود و می توان گفت که قدیمی ترین بازار کریسمس در فرانسه است. غرفه های چوبی آن بسیار مشهورند و کالاهای متنوعی را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهند.

بازار کریسمس شهر بروژ (بروخه) - بلژیک

غرفه های بازار کریسمس شهر بروژ در منطقه گروته مارکت این شهر واقع شده است. این بازار کریسمس با حال و هوای شهر قدیمی بروژ هماهنگ است. حلقه چراغ ها با تاریک شدن هوا، فضایی رویایی به وجود می آورند. بازدیدنمایندگان می توانند در اطراف بازار کریسمس با کالسکه های زیبا از مناطق مختلف شهر دیدن نمایند.

بازار کریسمس شهر مادرید - اسپانیا

این بازار کریسمس هر سال در منطقه پلازا مایور شهر مادرید برپا می گردد. اوج جشن های کریسمس در اسپانیا روز پنجم ژانویه است و هزاران توریست این مراسم را از نزدیک می بینند.

بازار کریسمس شهر لندن- انگلستان

بازار کریسمس شهر لندن در هایدپارک این شهر برپا می گردد. در بازار کریسمس شهر لندن برنامه های تفریحی بسیاری، چون چرخ وفلک های بزرگ و اسکیت روی یخ برای بازدیدنمایندگان فراهم شده است.

بازار کریسمس شهر یوتوبری - سوئد

بازار کریسمس شهر یوتبری یا گوتنبرگ بزرگ ترین بازار کریسمس در سوئد است. در این بازار پنج میلیون چراغ، فضایی رویایی به وجود می آورند. خوراکی های مخصوص کشور سوئد و اجرای تئاتر و برنامه های موسیقی بخش هایی از مراسم بازار کریسمس در شهر یوتبری سوئد هستند.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 989

به "بازارهای کریسمس در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارهای کریسمس در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید