طراحی داخلی و نوآفرینی رستوران

به گزارش مجله زیبایی زندگی، در ادامه این مقالات امروز میخواهیم طراحی داخلی یک رستوران بارویکرد بازآفرینی نگاهی بیندازیم رستورانی در نیویورک با مساحت 235مترمربع در سال 2019 ساخته شده است. در بازسازی خیابان کلمبوس برای ایجاد رستوران، ما در جستجوی بافت های منحصر به فرد و نکات گذشته که می تواند تجربه مهمان را غنی سازد ، از فضای موجود کاوش کردیم .

طراحی داخلی و نوآفرینی رستوران

سبک و کلیات بازسازی و تعمیرات ساختمان

در فرایند اسکن سه بعدی ساختمان ،طاق های فلزی بتنی در بالای سقف دارای درجه آتش سوزی کشف شدند. طاق ها به اسم یک عنصر در معرض خدمت به توابع مختلف معرفی شدند. به طور رسمی ، ریتم آنها فضای گسترده را در مقیاس صمیمی تر تجزیه می نماید.از لحاظ ساختاری ، آنها تسمه های فلزی را پنهان می نمایند ، که در زیر آنها پله ، قفسه های میله ای و وسایل نوری آویزان شده اند و به آنها اجازه می دهند ظریف تر از خود پشتیبانی نمایند.بسته به مقدار دهانه های موجود در فلز منبسط شده و چگونگی روشن شدن آن ، می توان مواد را تنظیم کرد تا شفافیت آن تنظیم گردد.

بنابراین می توان در طراحی دکوراسیون داخلی از آن به اسم محافظ ظریف پله استفاده کرد. یا به اسم مشبک تهویه توسعه یافته است. و یا با عایق برای تبدیل شدن به یک جاذب آکوستیک ، جفت گردد.یا لایه بندی شده برای پنهان کردن تجهیزات مکانیکی. یا برای نگه داشتن بطری های نوشیدنی کشیده شده است. الگوی الماس فلز منبسط شده تبدیل به نقشی می گردد که جزئیات را متحد می نماید ، از الگوی کف سنگی تا آینه های حمام و پایه چتر.فرایند گودبرداری هم روی تخته بلوط روی دیوارها اعمال شد. تخته ها برای از بین بردن چوب زودرنجی که بین دانه سخت چوب سخت تر قرار گرفته است ، شن و ماسه زده شدند و از این طریق شخصیت خود را تقویت نموده و جذب صدا آن را افزایش می دهند.مناطقی که از تخته پوشانده شده اند از ماسه بندی ماسه زده شده اند ، ایجاد یک تقابل شدید بین بخش های فرسوده و قسمت های صاف می شوند.

طراحی داخلی غذاخوری

در این دکوراسیون تجاری یک تجربه ناهار خوری منحصر به فرد که مشرف به خیابان است و خیابان فراتر از آن را با نمای دو جداره پرده شیشه ای ارائه دهد. یک پله عظیم در وسط قرار گرفته است که سطوح را به هم وصل می نماید و به دو قسمت تقسیم می گردد ، یک طرف برای سرویس و دیگری برای مهمان.

فضای رستوران

دو طرف در یک منحنی ملایم یادآور طاق های سقفی ادغام می شوند. در زیر زمین ، فضای صمیمی تر می تواند با صفحه های فلزی گسترده به اتاق های ناهار خوری اختصاصی تقسیم گردد. چراغهای روشنایی را در این صفحه برای کاهش شفافیت در صفحه نمایش می گیرند. با دستکاری اندیشمندانه یک پالت محدود از مواد ، که هر یک از آن ها اندکی از تاریخچه فضا را منعکس می نماید ،و با بازسازی ساختمان فروشگاه سابق خرده فروشی به فضا به ناهار خوری تبدیل شده است.مهمانی های سرگرم نماینده ، مجالس ویژه خانوادگی در یک اتاق غذاخوری اختصاصی و جایگاه مخصوص ضیافت. هر فضا برای یک تجربه خاص طراحی شده است اما از نظر مواد و جزئیات آن منسجم است.

منبع: هیرادانا
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1805

به "طراحی داخلی و نوآفرینی رستوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی و نوآفرینی رستوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید