عکس ، تصاویر جنجالی لو رفته از یک خودروساز داخلی: رولزرویس چینی در بازار ایران؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، طبق تصاویری که بدست آمده، بهمن موتور پس از مونتاژ بعضی از خودروهای چینی، رسما با دست پر سراغ واردات خودروهای چینی سرشناس و بعلاوه یک خودروساز کره ای رفته است.

عکس ، تصاویر جنجالی لو رفته از یک خودروساز داخلی: رولزرویس چینی در بازار ایران؟

امیرمسعود عابدین: پس از ورود و مونتاژ خودروهای چینی ضعیف و درجه 2 و 3، بازار ایران نیازمند برندهای درجه یک چینی است تا در آینده با برندهای کره ای و فرانسوی وارداتی رقابت نمایند.

پس از برآورد های زیاد درباره شرکت واردنماینده، به نظر می رسد برند BM CARS که مخفف Bahman Motor Cars است، مسئولیت واردات این خودروها را برعهده دارد.برندهای چینی مهمی مثل هاوال، هونگچی، ام جی و بستیون در سبد محصولات آینده بهمن موتور حضور دارند.

  • تصاویر | این شاسی بلند مجذوب کننده انگلیسی را در ایران می بینیم؟

هاوال و ام جی، سابقه حضور در بازار ایران را به شکل دست و پا شکسته دارند و انتظار این را باید داشته باشیم که محصولات این خودروسازان، در بازار ایران با استقبال نسبتا خوبی روبرو شوند.

برند لوکس ساز هونگچی که در این چند سال اخیر، با محصولات مجذوب کننده خود، لقب رولزرویس چینی را یدک می کشد.احتمالا بازه قیمتی خودروهای هونگچی در بازار ایران، رقابتی و نزدیک به خودروهای کره ای مطرح خواهد بود.

طبق تصویری که از شوروم در حال ساخت بهمن موتور در ایران مال بدست رسیده، روی بیلبوردهای این نمایشگاه تصویر هونگچی H5 به چشم می خورد که یک سدان میان رده خوش چهره به شمار میرود.

  • ببینید | معرفی هونگچی H6؛ تمام تصورهای خود را درباره خودروی چینی تغییر دهید!

  • شیک ترین ماشین چینی کارخانه سرشناس در بازار ایران؟/ عکس

  • رقیب چینی میلیاردی هیوندای توسان وارد میدان شد/ عکس

از برند بستیون که زیر مجموعه خودروسازی معتبر FAW است، قرار است با مدل T77 روبرو شویم.نکته دیگر درباره برند FAW این است که این برند، قدیمی ترین خودروساز چینی به شمار میرود که هونگچی را هم در اختیار دارد.

اما سورپرایز دیگر بهمن موتور، مربوط به واردات KG اتومبیلیتی یا همان سانگ یانگ سابق است که احتمالا با مدل تورس از این شرکت روبه رو خواهیم بود.

باید دید که چقدر این خبرها صحت دارند و در آینده، بهمن موتور قرار است به چه شکلی این خودروها وارد کند.رقابتی که بین سایپا و ایران خودرو و بهمن موتور در زمینه واردات خودرو در حال رخ دادن است، احتمالا بعضی خودروسازان خصوصی دیگر را تحریک به این کار کند.

گفتنی است که گروه بهمن تا به امروز 300 دستگاه از محصولات نو خود را وارد گمرک نموده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2315

به "عکس ، تصاویر جنجالی لو رفته از یک خودروساز داخلی: رولزرویس چینی در بازار ایران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، تصاویر جنجالی لو رفته از یک خودروساز داخلی: رولزرویس چینی در بازار ایران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید