قاسمی منجزی: کرونا باعث شد شب عید از خانواده ام دور شوم، انفرادی تمرین می کنم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، قهرمان آسیا گفت: با توجه به اینکه ما جوان هستیم و بدنمان مقاومت بالایی نسبت به بیماری ها دارد، در تهران ماندم و نخواستم که پیش پدر و مادرم باشم.

قاسمی منجزی: کرونا باعث شد شب عید از خانواده ام دور شوم، انفرادی تمرین می کنم

به گزارش ، امیر قاسمی منجزی سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا و اینکه گفته می گردد این ویروس برای افراد جوان نسبت به افراد مسن خطرات کمتری دارد، تصمیم گرفتم که در کنار پدر و مادرم نباشم و سلامتی خانواده ام اولویت اصلی من است.

دارنده 2 مدال طلای قهرمانی آسیا در خصوص فرایند آماده سازی خود توضیح داد: بدون شک اردوی تیم ملی بهترین مکان برای آماده سازی کشتی گیران است اما در شرایط فعلی چاره ای نداریم که به صورت انفرادی تمرین کنیم و در حال حاضر در طبقه همکف خانه دوستم با پهن کردن یک تشک تاتامی تمرینات خودم را ادامه می دهم.

نفر پنجم رقابت های جهانی در خصوص شیوع ویروس کرونا گفت: مردم باید مسائل را رعایت نمایند و نکاتی که ستاد ملی کرونا اعلام می نماید را مدنظر قرار دهند، بدون شک اگر همکاری انجام نگردد، نمی توانیم از شر این ویروس خلاص شویم.

قاسمی در انتها اظهار داشت: ما آدم های روز سخت هستیم و هزار تا مشت هم بخوریم از پا نمی افتیم و در هر شرایطی تمرینات خود را انجام می دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 905

به "قاسمی منجزی: کرونا باعث شد شب عید از خانواده ام دور شوم، انفرادی تمرین می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاسمی منجزی: کرونا باعث شد شب عید از خانواده ام دور شوم، انفرادی تمرین می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید