قوانین سخت لیگ جزیره برای باشگاه ها به واسطه کرونا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سازمان لیگ برتر انگلیس با شروع فصل جدید فوتبالی قوانین جدیدی را برای تیم ها وضع کرده است.

قوانین سخت لیگ جزیره برای باشگاه ها به واسطه کرونا

با ما همراه باشید و درباره دیدنی های کانادا بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روزنامه دیلی میل، سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس قوانین سختگیرانه ای را به باشگاه ها تحمیل کرده است تا آن ها را مجبور به بازی برابر حریفان کند و جلسات تمرینی خود را با وجود آلودگی بازیکنان به ویروس کرونا به تعویق نیاندازد.

به گفته این روزنامه، باشگاه ها موظف هستند حتی اگر بازیکنانشان به ویروس کرونا آلوده باشند، جلسات تمرینی خود را برگزار کنند و تا زمانی که 14 بازیکن برای مسابقات در اختیار داشته باشند، دیدارهایشان برابر حریفان به تعویق نمی افتد. حتی اگر بازیکنی به ویروس کرونا آلوده شود این باشگاه ها موظف هستند از بازیکنان تیم های زیر 21 سال خود استفاده کنند و هیچ تیمی حق ندارد به دلیل آلودگی بازیکنانش به ویروس کرونا بازی را به درخواست خود به تعویق بیاندازد.

در صورت نقض شیوه نامه بهداشتی با سفر به خارج از کشور یا به هر دلیل دیگری و دور بودن از قرنطینه، جلسه تمرینی تیم به تعویق نمی افتد و تیم ها باید همه جوانب را رعایت کنند. لیگ برتر هنوز نتایج آزمایشات ویروس کرونا را که روی بازیکنان و کادر فنی و اداری 20 تیم در لیگ برتر انگلیس اجرا شده، اعلام نکرده و قرار است شنبه آینده لیگ فوتبال این کشور آغاز شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1241

به "قوانین سخت لیگ جزیره برای باشگاه ها به واسطه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین سخت لیگ جزیره برای باشگاه ها به واسطه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید