صدرنشینی ایتالیا و تساوی پرگل سه شیرها مقابل ژرمن ها ، رقیب ایران در جام جهانی قعرنشین لیگ ملت های اروپا (تور ارزان ایتالیا)

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رقابت های لیگ ملت های اروپا شب گذشته با چند ملاقات پیگیری شد که در حساس ترین بازی تیم های انگلیس و آلمان به مصاف هم رفتند.

صدرنشینی ایتالیا و تساوی پرگل سه شیرها مقابل ژرمن ها ، رقیب ایران در جام جهانی قعرنشین لیگ ملت های اروپا (تور ارزان ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، در ادامه رقابت های لیگ ملت های اروپا تیم های ملی انگلیس و آلمان مقابل هم نهاده شدند که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی 3 بر 3 سرانجام پیدا کرد. به این ترتیب آلمان با 7 امتیاز در رده سوم گروه سوم ایستاد و انگلیس هم با 3 امتیاز قعرنشین این گروه ماند.

در دیگر بازی حساس این گروه تیم های ملی ایتالیا و مجارستان مقابل هم نهاده شدند که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان مانچینی تمام شد. به این ترتیب ایتالیا با 11 امتیاز صدرنشین گروه سوم شد و مجارستان هم با 10 امتیاز در رده دوم نهاده شد.

نتایج سایر بازی ها به توضیح زیر است:

انگلیس 3 - آلمان 3

ایتالیا 2 - مجارستان صفر

مونته نگرو صفر- فنلاند 2

رومانی 4 - بوسنی یک

جبل الطارق یک - گرجستان 2

مقدونیه صفر - بلغارستان یک

سن مارینو صفر - استونی 4

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2184

به "صدرنشینی ایتالیا و تساوی پرگل سه شیرها مقابل ژرمن ها ، رقیب ایران در جام جهانی قعرنشین لیگ ملت های اروپا (تور ارزان ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی ایتالیا و تساوی پرگل سه شیرها مقابل ژرمن ها ، رقیب ایران در جام جهانی قعرنشین لیگ ملت های اروپا (تور ارزان ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید