قیمت بلیت موزه ها چقدر افزایش یافت؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران : وزیر میراث فرهنگی گفت: علی رغم اینکه همه ساله بلیت ورودی موزه ها افزایش داشته ولی سال جاری این اتفاق نیفتاد و قیمت بلیت ورودی موزه ها سال جاری نیز همان 5 هزار تومان قیمت سال قبل است.

قیمت بلیت موزه ها چقدر افزایش یافت؟

سید عزت الله ضرغامی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در میاندوآب، در پاسخ به سئوالی در خصوص افزایش قیمت بلیت، گفت: وزارت راه و شهرسازی و شخص وزیر به طور جدی از افزایش قیمت ها در ارتباط با ایرلاین ها مراقبت می نمایند و تا جایی که اطلاع دارم مخالفت خودشان را در رابطه با افزایش قیمت ها در جلسات مختلف اعلام کردند.

وی اضافه کرد: معذوریت هایی در رابطه با ایرلاین ها مطرح بوده که با توجه به تورم سالیانه اقداماتی را انجام دهند که فعلاً وزارت راه و شهرسازی خیلی مراقبت نموده تا این اتفاق نیفتند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با بیان اینکه مجموعه دولت در ارتباط با جلوگیری از افزایش تورم کوشش می نماید، گفت: نه تنها وزیر راه بلکه همه وزیران دولت مردمی به طور جدی در ارتباط با شعار سال یعنی مهار تورم کوشش می نمایند تا قیمت ها افزایش نداشته باشند.

وی توضیح داد: در این راستا نیز وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری علی رغم اینکه همه ساله بلیت ورودی موزه ها افزایش داشته؛ ولی سال جاری این اتفاق نیفتاد و قیمت بلیت ورودی موزه ها سال جاری نیز همان 5 هزار تومان قیمت سال قبل است.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

ضرغامی گفت: معتقدیم که سفر باید با قیمت های متناسب و متعادل برای مردم باشد و در آنالیزی هم که برای قیمت تمام شده سفر داشتیم، در حمل ونقل اعم از ریلی، هوایی و زمینی نقش مهمی داشته و می تواند عملاً یک سفر را ناممکن کند.

وی گفت: با سرمایه گذاری در حوزه وزارت راه و شهرسازی و اضافه شدن هواپیماهای تازه و طرح های تازه برای استفاده بهینه از ظرفیت های هوایی که در جهان است و بعد از به نتیجه رسیدن در آینده خبری می کنیم، همه در پی این هستیم که قیمت مسافرت هوایی نامتعادل بالا نرود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2283

به "قیمت بلیت موزه ها چقدر افزایش یافت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت بلیت موزه ها چقدر افزایش یافت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید