لوازم آشپزخانه (تنور نان برقی، کالباس بر، سینی استخر)

به گزارش مجله زیبایی زندگی، نوید مارکت از جمله فروشگاه های لوازم خانگی عظیم است که دارای جامع ترین و متنوع ترین کالاهای اساسی و لوکس خانگی و کارگاهی می باشد. لوازم خانگی و ابزارآلات برقی از جمله وسایل مورد احتیاج و ضروری خانه ها و بعضی کارگاه ها است؛ لذا فروشگاه نوید مارکت تمام کوشش خود را بکار برده است تا بیشترین و متنوع ترین امکانات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. امروزه تمامی این ابزارآلات براساس دانش و تکنولوژی روز جهان ساخته و به بازار عرضه می شوند و در واقع به شکلی طراحی شده اند که تقریبا تمام احتیاجهای جامعه را رفع خواهد نمود.

لوازم آشپزخانه (تنور نان برقی، کالباس بر، سینی استخر)

بیشتر وسایل موجود در فروشگاه نوید مربوط به آشپزخانه است که هم می تواند ضروری باشد و هم می تواند به عنوان دستگاه هایی غیرضروری اما بسیار کارآمد و منحصر به فرد مورد استفاده خانواده ها قرار گیرد مانند دستگاه پشمک ساز و یا دستگاه نان پز برقی. بعضی لوازم دیگر موجود در فروشگاه نوید ارتباط با سلامت افراد دارد مانند دستگاه بادشکن برقی یا دستگاه چکاپ بدن، بعضی از دستگاه های موجود دراین فروشگاه علاوه بر مصرف خانگی مصرف تجاری نیز دارد و از آن در فروشگاه های مواد غذایی یا رستوران ها می توان استفاده کرد مانند دستگاه کالباس بر. فروشگاه نوید عرضه نماینده بهترین و با کیفیت ترین کالا در سطح ایران شناخته شده است که محصولات خود را با ارائه گارانتی و تضمین فروش به مشتری عرضه می نماید.

در ادامه به معرفی بعضی از لوازم قابل عرضه موجود در فروشگاه نویدمی پردازیم.

تنور نان

دستگاه تنور نان برقی یکی از لوازم آشپزخانه مدرن موجود در خانه های امروزی که به یاری آن انواع نان ها مانند لواش پخته می شود، تنور نان برقی است. شاید بودن آن در منازل شما جزو ملزومات ضروری زندگی نباشد اما تنوع خاصی را به آشپزخانه شما می دهد و باعث می شود که نان خانگی تازه و سالم و بدون افزودنی های غیر مجاز، بر روی سفره تان داشته باشید. البته این دستگاه فقط جهت پخت نان طراحی نشده است بلکه با آن می توانید انواع کرپ ها و خمیر پیتزا و غذاهای خوشمزه دیگر را نیز تهیه نمایید.

تنور نان برقی دارای ساختاری بسیار ساده است و مثل سایر لوازم آشپزخانه برقی پیچیده نیست و برای استفاده از آن به مهارت خاصی احتیاج ندارید. دستگاه تنور نان برقی، سطحی محدب دارد که خمیر را روی آن پهن می نمایند و با حرارت منتقل شده از سوی دستگاه، خمیر تبدیل به نان می شود. این دستگاه با سرعت زیاد توسط الکتریسیته داغ می شود و می تواند در عرض چند دقیقه نان خوشمزه و خوش طعم را به شما تحویل دهد. اِلمنت هایی در زیر و بالای این دستگاه وجود دارند که به محض وصل شدن دستگاه به برق، آغاز به داغ شدن و گرم شدن می نمایند. این حرارت از سمت اِلمنت ها به طرف صفحه محدب انتقال می یابد و باعث پخت خمیر می شود. جنس صفحه محدب این نوع لوازم خانگی نسوز و نچسب است که کار پخت را برای شما بسیار آسان و راحت می نماید. کاربرد این دستگاه علاوه بر آشپزخانه های منازل در رستوران ها نیز بسیار زیاد است و جزو لوازم آشپزخانه ضروری برای رستوران هایی است که کنار غذای خود نان هم سرو می نمایند. در بازار مدل های مختلفی از این دستگاه وجود دارد که دارای ویژگی ها و اندازه های متفاوت هستند. شما می توانید جهت تهیه این تنورهای برقی و سایر لوازم آشپزخانه با مشاورین فروشگاه آنلاین نوید مارکت تماس گرفته و محصول مورد احتیاجخود را با برندهای معروف و با کیفیت بالا در این سایت خریداری نمایید.

کالباس بر خانگی بوش

این وسیله از جمله دستگاه هایی است که علاوه بر مصارف خانگی در فروشگاه های مواد پروتئینی، فست فودها، رستوران ها و بعضی کارگاه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و جزو زیر مجموعه دستگاه های اسلایسر به شمار می آید. دستگاه کالباس بر را به راحتی می توانید در فروشگاه نوید خریداری کنید. شما با استفاده از دستگاه کالباس بُر قادر خواهید بود کالباس یا هر محصول دیگری را در اندازه های مختلف با سرعت زیاد برش و اسلایس نمایید. تیغه های این دستگاه قابل تنظیم بوده و به دلخواه می توانید ضخامت هر برش را معین و تنظیم کنید. دستگاه کالباس بُر موجود در فروشگاه نوید مارکت به گونه ای طراحی شده است که حداقل تماس فیزیکی را با تیغه دارید و احتیاجی نیست که دست شما نزدیک تیغه قرار گیرد. این به افزایش ایمنی کار با این دستگاه یاری نموده و از ویژگی های منحصر به فرد این کالا محسوب می شود. علاوه بر امنیت از دیگر خصوصیات ویژه این دستگاه بهداشتی بودن آن است. کالباس یا مواد قابل اسلایس دیگر بدون تماس دست داخل دستگاه کالباس بُر قرار می گیرد و از هر نوع آلودگی دور می ماند.

بدنه این دستگاه ها از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده اند که علاوه بر مقاومت بالای آن در حفظ بهداشت یاری شایانی نیز می نماید. زیرا در صنایع غذایی زنگ زدگی فلزات خود عامل فساد مواد غذایی محسوب می شود و شرایط رشد بعضی از میکروارگانیسم های عامل فساد و بیماری را فراهم می سازد. همچنین استیل بودن بدنه این دستگاه باعث سهولت در شستشو و تمیز کردن دستگاه می شود. از دستگاه کالباس بُر موجود در فروشگاه نوید علاوه بر قابلیت اسلاس کالباس و ژامبون، می توان از آن جهت برش گوشت، پنیرها، حتی بعضی از میوه ها نیز استفاده کرد. در هنگام خرید این دستگاه بسته به مکان مورد استفاده تان و مقدار مصرفی که دارید سایز آن را انتخاب کنید. مثلا برای مصرف خانگی یا رستوران های کوچک کالباس بُر کوچک کفاف کار شما را می دهد. به نوع سبک، متوسط و سنگین بودن آن توجه داشته باشید و کیفیت و برند آن را آنالیز نمایید. دستگاه کالباس بُر و پشمک ساز در برندها، سازها و کیفیت های مختلف در فروشگاه نوید مارکت موجود می باشد که هم مناسب منازل شما جهت مصرف خانگی تعبیه شده است و هم مناسب کارگاه ها و رستوران های شما در ویترین فروشگاه قرار گرفته شده است.

سینی استخر

سینی استخری یکی از وسایلی که جزو لوازم خانگی و رستورانی لوکس و لاکچری محسوب می شود سینی مخصوص استخر است.

به طور کلی سینی یکی از ابزارهای پرکاربرد در مراسم ها و پذیرایی ها به شمار می آید و از آن جهت حمل و نگهداری خوراکی ها و نوشیدنی ها استفاده می شود. در میان انواع سینی ها، سینی استخر علاوه بر حمل و نگهداری مواد غذایی شما، نقش یک میز شناور را هم بازی می نماید. این سینی باعث می شود که خوردن یک صبحانه دلچسب یا یک ناهار مفصل را داخل استخر خود تجربه کنید و به راحتی نوشیدنی های مورد علاقه خود را روی آن گذاشته و حتی میان وعده های خوشمزه تان را بدون اینکه از آب خارج شوید به صورت شناور میل نماییذ

این وسیله طوری طراحی شده که آب به داخل آن نفوذ نمی نماید و به راحتی روی آب شناورند . شستشوی این سینی ها بسیار راحت بوده و علاوه بر استخر می توانید از آن در وان حمام و یا دریا نیز بهره ببرید. جنس آن ها غالباً از جنس چوب و یا بادی و.. می باشد و روکش آن ها در برابر حرارت مقاوم هسنمد.

این سایت علاوه بر کالاهای تعریف شده نیز سایر ملزومات و لوازم برقی مورد احتیاجتان را نیز تهیه نموده و در ویترین فروشگاه خود جهت عرضه قرار داده است. جهت دیدن لیست کامل کالاهای موجود و آنالیز انوع برندها و کیفیت های محصولات می توانید به سایت فروشگاه نوید مراجعه نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. همچنین برای خرید وسایل نیز می توانید با کارشناسان فروش نوید مارکت مشورت نموده و مشاوره های لازمه را بگیرید.

نوید انتخاب بهترین هاست.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1517

به "لوازم آشپزخانه (تنور نان برقی، کالباس بر، سینی استخر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوازم آشپزخانه (تنور نان برقی، کالباس بر، سینی استخر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید