محدودیت های ترددی در کرمان، جزئیات تا ساعت 23 امشب اعلام می گردد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/کرمان کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان محدودیت های ترافیکی در مرکز استان را گفت.

محدودیت های ترددی در کرمان، جزئیات تا ساعت 23 امشب اعلام می گردد

دکتر عباس تقی زاده مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی در گفت وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: نظر به برگزاری چهل و دومین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در مورد چگونگی محدودیت ها در تعطیلات پیش رو، تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزد: از ساعت 12 روز دوشنبه 12 آبان ماه خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی از/به 25 مرکز استان، به توضیح مندرج در بند 2، ممنوع است.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با برشمردن مراکز استان های دارای ممنوعیت، مطرح نمود: استان کرمان یکی از این استان هاست زمان شروع اجرای طرح از ساعت 12 روز دوشنبه 12 آبان ماه می باشد و زمان سرانجام طرح ساعت 24 روز آدینه 16 آبان ماه است.

وی از جریمه افراد متخلف اطلاع داد و بیان نمود: پلیس هدایت و رانندگی نسبت به اعمال جریمه 500 هزار تومانی برای متخلفان بر اساس کد تعریف شده قبلی، اقدام خواهد نمود.

تقی زاده اضافه کرد: مقرر شده است که ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکیل جلسه با دستگاه های متولی نسبت به هماهنگی و پشتیبانی جهت اجرای محدودیت های ابلاغی اقدام می نماید که در این راستا ضروری است ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به انسداد معابر غیر اصلی با هماهنگی پلیس راهور استان اقدام نمایند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با بیان این مطلب که جزئیات تا ساعت 23 امشب اعلام می گردد، ادامه داد: خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت های معین شده نمی گردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1327

به "محدودیت های ترددی در کرمان، جزئیات تا ساعت 23 امشب اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های ترددی در کرمان، جزئیات تا ساعت 23 امشب اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید