نرم افزاری دانش بنیان برای مدیریت بهینه کسب وکار ها طراحی شد خبرنگاران

به گزارش مجله زیبایی زندگی، فناوری دیجیتال به حوزه های گوناگون راه یافته است و امروزه کسب وکار هایی که به دنبال ارتقا و عرضه خدمات کارآمد هستند، به این حوزه وابسته اند.

نرم افزاری دانش بنیان برای مدیریت بهینه کسب وکار ها طراحی شد خبرنگاران

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، سامانه های فروش، مدیریت سازمانی و کسب و کار، بخشی از زنجیره به هم پیوسته ورود فناوری و نوآوری به شرکت ها است. تمامی سازمان ها از جمله شرکت ها احتیاج دارند تا با چینش راهبرد صحیح و برنامه ریزی منسجم، دورنمایی روشن از آینده کاری خود ترسیم نمایند.

نرم افزار های جامع و فناورانه به کمک مدیران کسب وکار ها آمده اند و کار مدیریت منابع سازمانی را دقیق، آسان و سریع نموده اند. هزینه پیاده سازی این نرم افزارها، سازگاری با احتیاج های منحصر به فرد هر سازمان و خدمات پشتیبانی، ضرورت هایی هستند که شرکت های دانش بنیان و خلاق را در راستا فراوری نمونه های ایران ساخت این نرم افزار ها رهنمون نموده است.

شرکت دانش بنیان تیم یار کیش یکی از تیم هایی است که محور کار خود را فراوری نرم افزار مدیریت جامع یکپارچه کسب وکار قرار داد و با فراوری سامانه ای جامع تحت عنوان تیم یار خدمات این حوزه را به کسب وکار ها عرضه کرد.

یک نرم افزار جامع ایران ساخت

داود ایلی مدیرعامل تیم یار کیش، با اشاره به فراوری نرم افزار بومی مدیریت سازمانی و کسب وکار گفت: فراوری این سامانه جامع با نام ERP تیم یار، ضمن بومی بودن از ویژگی های یکپارچگی، امنیت، انعطاف پذیری در طراحی و فراوری، احتیاج به نمونه های غیر بومی را رفع نموده است.

این فعال فناور با بیان این که نرم افزار یادشده برای صاحبان کسب و کار های کوچک تا سازمان ها و صنایع عظیم قابل استفاده است، ادامه داد: با برنامه ریزی منابع سازمان، یک سیستم نرم افزاری ماژولار است که با هدف یکپارچه سازی فرایند های اصلی کسب و کار ها در یک سیستم واحد طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان تیم یار کیش، قابلیت اضافه کردن قابلیت های گوناگون خدماتی را از ویژگی های نرم افزار ERP دانست و گفت: یکی از مؤلفه های اصلی یک نرم افزار کارآمد قابلیت اضافه کردن ویژگی های گوناگون است که اغلب با نام ماژول شناخته می شوند. این ویژگی ها بر حسب بخش های گوناگون سازمانی قابل اضافه شدن و ارتقا هستند.

ویژگی های مطابق با خواست صاحبان کسب و کار

ایلی، با اشاره به کارایی در در حوزه های مهم کسب و کار اضافه کرد: در مدیریت کردن امور اقتصادی، حسابداری، نیروی انسانی، مدیریت فراوری و مواد، و همچنین ارتباط با مشتریان می توان از این نرم افزار بهره برد.

وی، از قابلیت سازگار شدن نرم افزار با خواست صاحبان کسب وکار گفت و ادامه داد: شرکت ها و سازمان ها بر اساس بیشترین میزان اهمیت در حوزه کسب وکار خود، هرکدام از ماژول های اصلی را انتخاب نموده و استقرار نرم افزار انجام می گردد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان تیم یار کیش، به امکان استفاده از این نرم افزار بر بستر وب و فضای ابری اشاره نمود و اضافه کرد: با استفاده از یک پایگاه داده یکپارچه، تمامی احتیاج های فرآیند کسب و کار بر بستری جامع به اشتراک گذاشته شده اند. این موضوع موجب می گردد کسب وکار ها دیگر به ورود اطلاعات چند باره احتیاج نداشته باشند و دقت و همکاری افزایش یابد.

ایلی، با بیان این که نسخه های گوناگون این نرم افزار با هزینه های پایین تر و پشتیبانی مطابق با احتیاج مشتریان ارائه می گردد بیان نمود: در نسل های بعدی از فناوری های آینده ساز مانند اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و دیگر فناوری های دیجیتال و هوشمند، برای ارائه خدمات کارآمدتر استفاده می گردد. کوشش داریم تا این محصول دانش بنیان را بیش از آن چه که تا کنون رخ داده است، توسعه دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1511

به "نرم افزاری دانش بنیان برای مدیریت بهینه کسب وکار ها طراحی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزاری دانش بنیان برای مدیریت بهینه کسب وکار ها طراحی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید