هاردن: همچنان می خواهم خلاق باشم و راه جدیدی بسازم، گلدن استیت خوب است و خوب می ماند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، جیمز هاردن اعلام نمود تیم گلدن استیت با وجود جابجایی برخی بازیکنانش همچنان خوب خواهد ماند.

هاردن: همچنان می خواهم خلاق باشم و راه جدیدی بسازم، گلدن استیت خوب است و خوب می ماند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از Clutch Points، جیمز هاردن 30 ساله با سابقه قهرمانی المپیک 2012 و قهرمانی جهان 2014 که این فصل را در تیم هیوستون راکتس بازی می کند، معتقد است نایب قهرمان فصل گذشته NBA همچنان تیم خوبی خواهد ماند.

وی در این رابطه گفت: همه می دانیم که تیم گلدن استیت وریرز در سال های اخیر بسیار خوب بوده، البته همچنان تیم خوبی خواهند ماند. هرگز نباید از این تیم غفلت کنیم. شخصا بی صبرانه در انتظار فصل جدید NBA هستم و این یک فرصت دیگر برای فتح جام قهرمانی خواهد بود.

تیم گلدن استیت پس از پایان فصل گذشته بهترین بازیکن ملی پوش خود یعنی کوین دورانت را از دست داد که به تیم بروکلین نتس پیوست. این تیم همچنین کلای تومپسون را در فصل جاری NBA به دلیل مصدومیت شدید در بازی فینال فصل گذشته در اختیار نخواهد داشت.

بهترین بازیکن سال NBA در سال 2017 میلادی سپس درباره خودش گفت: من یک بازیکن خلاق هستم و می خواهم همین گونه بمانم. زمانی که همه چیز تمام شد، دوست دارم وقتی مردم مرا می بینند، بگویند جیمز هاردن همواره مسیری جدید ایجاد می کرد و موج جدیدی از خلاقیت با بازی بسکتبال را ساخت. پویایی های مختلفی در بسکتبال وجود دارند و ما باید آنها را در بازی گسترش دهیم. همواره سعی می کنم راه های بهتری برای بازی خودم ایجاد کنم. بچه هایی که مرا تماشا می کنند، می خواهند خلاق باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 350

به "هاردن: همچنان می خواهم خلاق باشم و راه جدیدی بسازم، گلدن استیت خوب است و خوب می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاردن: همچنان می خواهم خلاق باشم و راه جدیدی بسازم، گلدن استیت خوب است و خوب می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید