همایش اهمیت احیای بازار تاریخی کاشان برگزار گردید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان از برگزاری همایش اهمیت احیای بازار تاریخی کاشان اطلاع داد.

همایش اهمیت احیای بازار تاریخی کاشان برگزار گردید

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، مهران سرمدیان با اعلام این مطلب گفت: با همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان و مشارکت شهرداری کاشان، همایش اهمیت احیای بازار تاریخی کاشان در هتل سرای عامری های این شهر برگزار گردید.

سرمدیان گفت: در این نشست که با حضور استادان دانشگاه و دانشجویان ارشد رشته های مرمت بناهای تاریخی، مسئولان شهرستان، رئیس و اعضای شورای شهر، انجمن دوستداران میراث فرهنگی، فعالان گردشگری و اصحاب رسانه برگزار گردید، سخنرانان با موضوع بازخوانی تجارب احیا و مرمت بازار تاریخی تبریز به منظور استفاده از این تجارب در مرمت و احیای بازار کاشان سخنرانی کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان تاکید نمود: در این همایش که جمعی از بازاریان و کسبه بازار کاشان نیز حضور داشتند، پس از سخنرانی استادان، و ارائه گزارش از تجربه مرمت بازار تبریز به منظور مرمت بازار کاشان، جلسه پرسش و پاسخی نیز با موضوع راهکارهای موجود برای احیای بازار و آسیب شناسی شرایط موجود تشکیل شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 592

به "همایش اهمیت احیای بازار تاریخی کاشان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش اهمیت احیای بازار تاریخی کاشان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید