همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، بسته اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه داد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، همراه اول از بسته ترکیبی تخفیف دار خود برای عید قربان و عید غدیر یا دهه ولایت رونمایی کرد. این بسته ترکیبی برای مشترکان اعتباری، دائمی و انارستان همراه اول قابل خریداری و فعال سازی است.

همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، بسته اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه داد

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند یک بسته ترکیبی 10 روزه شامل 2 گیگابایت اینترنت موبایل به اضافه 200 دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) با قیمت 10 هزار تومان خریداری و استفاده نمایند.

این بسته ترکیبی ویژه عید قربان و عید غدیر به وسیله کد دستوری ستاره 100 ستاره 67 مربع یا اپلیکیشن همراه من قابل خریداری است و برای همه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول ارائه شده است.

مشترکان سیم کارت های انارستان همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 6671 مربع بسته ترکیبی ده روزه 2 گیگابایت اینترنت + 200 دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) با قیمت 8500 تومان را خریداری و فعال نمایند.

این بسته های ترکیبی از بامداد روز یکشنبه 19 تیر تا انتها روز دوشنبه 27 تیرماه قابل خرید و استفاده هستند.

همراه اول گزارش داده است که کاربران این اپراتور می توانند بسته ترکیبی دهه ولایت را همراه با بسته های کنونی خود خریداری و استفاده نمایند و مطمئن باشند که حجم اینترنت مصرفی، ابتدا از بسته های نو کسر خواهد شد و بسته های عادی رزرو می شوند.

مشترکان همراه اول امروز و فردا (19 تیرماه) را فرصت دارند تا بسته ترکیبی ویژه اعیاد قربان و غدیر را فعال سازی و در این مدت از اینترنت رایگان و مکالمه درون شبکه طولانی مدت رایگان استفاده نمایند.

مدت ها است اپراتورهای تلفن همراه در اعیاد ویژه، بسته اینترنت رایگان ارائه نداده بلکه بسته های ترکیبی شامل اینترنت و مکالمه با قیمت ویژه و تخفیف دار ارائه می نمایند.

بیش از 93 درصد جمعیت کشور ایران از اینترنت موبایل استفاده می نمایند و این موضوع باعث شده اپراتورها جرات ارائه بسته اینترنت رایگان به خاطر شلوغی و ترافیک شدید شبکه را نداشته باشند.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2141

به "همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، بسته اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، بسته اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید