شرایط قرمز در اردوی رئال مادرید حاکم شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، رئال مادرید از خیل بازیکنان مصدوم و محروم برای ملاقات مقابل ختافه رنج می برد.

شرایط قرمز در اردوی رئال مادرید حاکم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پیروزی با دبل رافائل واران مقابل اوئسکا باعث شد آرامش موقتی در اردوی رئال مادرید برقرار گردد، اما این تیم در آستانه ملاقات مقابل ختافه قادر به استفاده از بسیاری از ستاره های خود نخواهد بود. ادن هازارد و سرخیو راموس، دو ستاره مشهور و گرانقیمت رئال مادرید اخیرا دچار مصدومیتی طولانی مدت شده و برای مدت قابل توجهی قادر به همراهی رئال مادرید نخواهند بود و البته شرایط برای رودریگو نیز اینگونه است.

تونی کروس، هافبک آلمانی کهکشانی ها نیز در ملاقات مقابل اوئسکا کارت گرفت و فردا برابر ختافه به علت محرومیت غایب است. ایسکو، فده والورده و دنی کارواخال نیز مصدوم هستند و حضور ادر میلیتائو و آلوارو اودریوزولا نیز برای این ملاقات در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. بدین ترتیب رئال مادرید تقریبا یک تیم کامل برای این ملاقات مصدوم دارد و شرایط برای چینش ترکیب برای زین الدین زیدان بسیار سخت شده است.

در هفته های اخیر بارها اخباری در خصوص احتمال اخراج زیدان حتی در همین اواسط فصل نیز شنیده شده و چند نتیجه ضعیف ممکن است باعث از دست رفتن شغل این سرمربی فرانسوی و پرافتخار گردد. البته باید اعتراف کرد زیزو در این فصل بدشانس هم بوده و در بسیاری از مقاطع حساس بعضی ستاره های خود را در اختیار نداشته است. حالا و در آستانه ملاقات مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان، زیدان امیدوار به بهبود شرایط در هفته های آینده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1524

به "شرایط قرمز در اردوی رئال مادرید حاکم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط قرمز در اردوی رئال مادرید حاکم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید