پسیرو در گفت وگو با خبرنگاران: ایران شبیه تیم های اروپایی بازی می نماید، بهترین تیم جام ملت ها هستید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، دستیار پیشین کارلوس کی روش از سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران و تیم تحت راهنمایی وی تمجید ویژه ای کرد.

پسیرو در گفت وگو با خبرنگاران: ایران شبیه تیم های اروپایی بازی می نماید، بهترین تیم جام ملت ها هستید

خوسه پسیرو که زمانی دستیار کارلوس کی روش در رئال مادرید بود و بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین را از نزدیک تماشا کرد در این باره به خبرنگار اعزامی خبرنگاران به امارات گفت: ایران عالی کار کرد. بازی خوبی بود و سه گل هم به ثمر رسید. چین نتوانست بازی خوبی مقابل ایران انجام دهد.

وی اضافه کرد: ایران در این بازی نشان داد که پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد. تیم ملی شما اکنون به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یافته و نمی دانم آیا کره جنوبی می تواند از سد قطر بگذرد یا استرالیا مقابل امارات پیروز خواهد شد یا خیر، اما با توجه به بازی هایی که از ایران دیده ام باید بگویم ایران بهترین تیم این تورنمنت است.

پسیرو درباره اینکه کی روش در شروع این تورنمنت گفته بود تیم های ژاپن، کره جنوبی و استرالیا مدعیان اصلی قهرمانی در این رقابت هستند، به خبرنگاران گفت: در حال حاضر ایران در سطحی دیگر و فراتر از تیم های دیگر است اما در فوتبال نمی توان حدس زد که چه خواهد شد و در بازی هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد. به اعتقاد من ایران در حال حاضر بهتر از تیم های ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و قطر است. این نظر من است و نمی خواهم با این اظهارنظرم فشاری روی کی روش بیاورم، اما اگر تیم ایران به همین روند ادامه دهد، می تواند به قهرمانی برسد. کی روش کارش را در تیم ملی عالی انجام داده و نمی دانم چرا بعضی در ایران او را دوست ندارند!

دستیار پیشین کی روش در رئال مادرید اعلام نمود: ایران مقابل چین یک بازی در سطح بین المللی از خود ارائه داد و هیچ تیمی در آسیا اینطور بازی نمی نماید. ایران شبیه به تیم های اروپایی بازی می نماید و هیچ تیم آسیایی در سطح آنها بازی نمی نماید؛ نمی دانم چرا از کی روش حمایت نمی کنید!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 129

به "پسیرو در گفت وگو با خبرنگاران: ایران شبیه تیم های اروپایی بازی می نماید، بهترین تیم جام ملت ها هستید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسیرو در گفت وگو با خبرنگاران: ایران شبیه تیم های اروپایی بازی می نماید، بهترین تیم جام ملت ها هستید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید