پیش بینی 11 مرحله اردو برای ملی پوشان پاراشنا، ایزدی: برترین ها به پاراآسیایی 2022 می فرایند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مربی تیم ملی پاراشنا ابراز امیدواری کرد که تعداد ملی پوشان مدال آور این رشته در بازی های پاراآسیایی 2022 بیشتر از دوره قبل باشند و افتخارات زیادی در هانگژو کسب گردد.

پیش بینی 11 مرحله اردو برای ملی پوشان پاراشنا، ایزدی: برترین ها به پاراآسیایی 2022 می فرایند

علیرضا ایزدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برگزاری اردوی تیم ملی پاراشنا به منظور کسب آمادگی برای حضور در بازی های پاراآسیایی 2022 هانگژو گفت: اولین مرحله اردو روزهای 10 تا 16 دی ماه در تهران برگزار گردید و 22 شناگر نیز دعوت شدند. سال جاری و با توجه به عدم برگزاری رقابت های قهرمانی کشور، چند رکوردگیری غیرمتمرکز در نقاط مختلف انجام شد و نفرات برتر آنها به اردو دعوت شدند تا شرایط شان سنجیده گردد.

وی ادامه داد: اسامی 27 شناگر در فهرست اولیه یا همان فهرست بلند قرار داده شده و در بین آنها حتی نفراتی حضور دارند که در این اردو حضور نداشتند اما هر زمان که خودشان را به سطح خوبی برسانند، می توانند در فهرست اصلی هم قرار بگیرند.

مربی تیم ملی پاراشنا گفت: خرداد ماه سال 1401 رقابت های قهرمانی کشور را داریم که زیر نظر کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار می گردد. فکر می کنم براساس نتایجی که در آن رقابت ها ثبت خواهد شد، نفرات اصلی برای اعزام به بازی های پاراآسیایی را انتخاب خواهیم کرد.

ایزدی با اشاره به اینکه 4 شناگر اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان نیز در این اردو حضور داشتند، بیان کرد: محدودیتی در تعداد نفرات اعزامی نداریم اما با توجه به اینکه کاروان ایران به صورت کیفی راهی هانگژو خواهد شد، بر همین اساس کسانی که شانس مدال داشته باشند یا شرایط شان خوب باشد، در فهرست قرار می گیرند.

شاهین ایزدیار تنها مدال آور شنای ایران در دوره قبلی بازی های پاراآسیایی بود. چقدر احتمال مدال آوری سایر شناگران ایران در هانگژو وجود دارد؟ ایزدی در پاسخ به این سوال گفت: یک سال بعد از بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا، یعنی در مسابقات جهانی 2019، سینا ضیغمی نژاد به مقام پنجم جهان رسید. بنابراین می توانیم امیدوار باشیم که تعداد شناگران بیشتری در هانگژو صاحب مدال شوند. همین این مسائل بستگی به فرایند تمرینات و آماده سازی ملی پوشان دارد که امیدوارم آنها با رکوردهای خوبی آماده اعزام شوند.

وی با اشاره به اینکه 11 مرحله اردو برای ملی پوشان پاراشنا تا زمان اعزام به بازی های پاراآسیایی 2022 هانگژو پیش بینی شده است، در پاسخ به این سوال که آیا امکان تغییر محل تمرینات ورزشکاران در مراحل بعدی اردو وجود دارد یا خیر؟ بیان کرد: باید به مسئولان صحبت کنیم تا ببینیم آیا امکان استفاده از استخرهای 9 دی یا آزادی وجود دارد. این استخرها 50 متر هستند و ملی پوشان می توانند شرایط بهتری را در تمرینات تجربه نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2060

به "پیش بینی 11 مرحله اردو برای ملی پوشان پاراشنا، ایزدی: برترین ها به پاراآسیایی 2022 می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 11 مرحله اردو برای ملی پوشان پاراشنا، ایزدی: برترین ها به پاراآسیایی 2022 می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید