چالش بزرگ پیش روی بنیتس در آستانه شروع لیگ قهرمانان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران: سرمربی نایب قهرمان فصل گذشته سری A ایتالیا معتقد است تیمش در لیگ قهرمانان کار دشواری پیش رو دارد.

چالش بزرگ پیش روی بنیتس در آستانه شروع لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، رافائل بنیتس که فصل گذشته چلسی را به عنوان قهرمانی لیگ اروپا رساند این بار میخواهد با یک تیم ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا خودی نشان دهد.

بر اساس قرعه کشی که شب گذشته صورت گرفت ناپولی در گروه F مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با آرسنال، المپیک مارسی و دورتموند هم گروه شد.

رافائل بنیتس، سرمربی ناپولی در این باره گفت: وقتی صحبت از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می کنید یعنی همه گروه ها سخت هستند. گروه ما هم یکی از سخت ترین گروه ها است. قطعا بازی های سختی پیش رو خواهیم داشت چون تیم هایی که مقابل ما قرار خواهند گرفت تجربیات زیادی در لیگ قهرمانان اروپا دارند. چالشی بزرگ پیش روی مان است.

وی اضافه کرد: دورتموند تیم بزرگی است، آنها فصل گذشته با بازی های خوب خود به فینال این رقابت ها رسیدند. از طرف دیگر اخیرا در پیش فصل در بازی محبت آمیز در لندن مقابل آرسنال قرار گرفتیم و این تیم را به خوبی می شناسیم. توپچی ها سرمربی بزرگی دارند که در رقابت های اروپایی از تجربه بالایی برخوردار است.

سرمربی 53 ساله ناپولی توضیح داد: مارسی برایم تداعی کننده موفقیت است. در فینال لیگ اروپا سال 2004 بود که با والنسیا بر این تیم فرانسوی غلبه کردیم و به قهرمانی رسیدیم. با این وجود بازی آسانی مقابل مارسی نخواهیم داشت چون آنها در استادیوم خانگی شان طرفداران پرشوری دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 288

به "چالش بزرگ پیش روی بنیتس در آستانه شروع لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش بزرگ پیش روی بنیتس در آستانه شروع لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید