چین به ابر تولیدکننده خودرو برقی در دنیا تبدیل خواهد شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، چین در حال حاضر بیش از تمامی کشور های جهان خودروی برقی فراوری می نماید و میزبان بیش از 80 برند مختلف است که مشغول فراوری اتومبیل با آلایندگی صفر هستند.

چین به ابر تولیدکننده خودرو برقی در دنیا تبدیل خواهد شد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، بر اساس گزارش جدید نیویورک تایمز، چین در حال حاضر بیش از تمامی کشور های جهان خودروی برقی فراوری می نماید و میزبان بیش از 80 برند مختلف است که مشغول فراوری اتومبیل با آلایندگی صفر هستند.

حال یک تحلیلگر صنعت خودروسازی ادعا می نماید که چین تا سال 2028 بیش از 8 میلیون خودروی الکتریکی در سال فراوری خواهد نمود. این درحالیست که در سال 2020 چین تنها 1 میلیون دستگاه خودروی برقی فراوری نموده است.

بر طبق این گزارش اروپا در سال 2028 تنها 5.7 میلیون دستگاه خودروی برقی فراوری خواهد نمود و ایالات متحده نیز در بهترین حالت توانایی فراوری بیش از 1.4 میلیون دستگاه را نخواهد داشت.

با وجود بازار بسیار عظیم 1.398 میلیارد نفری چین٬ خودروسازان این کشور در حال تصرف بازار های منطقه هستند؛ برای مثال در ماه گذشته فروش خودرو های چینی در بازار کشور استرالیا برای چهارمین ماه متوالی بیشتر از مجموع خودرو های فراوری شده در ایالات متحده آمریکا و آلمان بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1672

به "چین به ابر تولیدکننده خودرو برقی در دنیا تبدیل خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین به ابر تولیدکننده خودرو برقی در دنیا تبدیل خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید