کتاب سال کرمانشاه معرفی گردید، تجلیل از ناشرین برتر

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، مراسم انتخاب کتاب سال کرمانشاه ظهر چهار شنبه با حضور پروفسور میر جلال الدین کزازی و فرهیختگان ادب و فرهنگ در تالار وحدت کرمانشاه برگزار گردید.

کتاب سال کرمانشاه معرفی گردید، تجلیل از ناشرین برتر

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ در تهران از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در این مراسم کتاب دفتر دانایی و داد اثر پروفسور کزازی و نیز تاریخ مطبوعات استان کرمانشاه اثر محمد حسین شیریان به عنوان کتب سال کرمانشاه انتخاب و معرفی شدند.

همچنین کتاب مقدمه ای بر توپولوژی جبری اثر عبد الحمید عضدی، فرش کردی اثر فریبرز حمزه ای و فرآوری فراوری مثل در نشخوار کنندگان مزرعه اثر حامد کرمی و محمد شهسواری نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

رضا سلیم ساسانی، کیوان کاشفی، پریسا کلانتری، نلسون حضرتی و موسی سلیمی نیز افرادی بودند که به عنوان فعالین عرصه کتاب مورد تجلیل قرار گرفتند.

لازم به ذکر است، در این مراسم از غلامرضا رزقی، حبیب قمی، مجتبی شمس نژاد و مجید فصیحی به عنوان فعالان صنعت چاپ تجلیل شد، ضمن اینکه از محمود لعل آبادی (انتشارات طاقبستان)، هرمز بیگلری (انتشارت کرمانشاه)، بتول رنجبر (انتشارات دانشگاه رازی) و مهرداد مرادی (انتشارات سرانه) به عنوان ناشرانی که بیش از 10 جلد کتاب را طی سال گذشته به چاپ رسانده اند نیز تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 817

به "کتاب سال کرمانشاه معرفی گردید، تجلیل از ناشرین برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب سال کرمانشاه معرفی گردید، تجلیل از ناشرین برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید