کیفیت خودرو های سنگین از سواری ها جلو زد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، ارزیابی کیفی انجام شده از خودرو های سنگین تولیدی آبان ماه امسال نشان می دهد که از بین 16 خودرو سنگین مورد ارزیابی قرار گرفته، سه خودرو پنج ستاره و 11 خودرو چهار ستاره کیفی را کسب نموده اند و تنها دو مدل خودروی سنگین سه ستاره ای شده اند.

کیفیت خودرو های سنگین از سواری ها جلو زد

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی اجرا شده به وسیله شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در گروه خودرو های سنگین فراوریی آبان ماه سال جاری، خودرو های سنگین به ویژه سنگین ها باری (کامیون، کامیونت و کشنده) در اوج کیفیت، پنج یا چهار ستاره هستند.

بر اساس ارزیابی اجرا شده، در بخش مسافربری در گروه خودرو های مینی بوس و میدل باس، ون مسافری هیوندا H 350 سروش دیزل مبنا و ون وانا ایران خودرو دیزل چهار ستاره کیفی و مینی بوس پگاسوز فراوری گروه بهمن دیزل سه ستاره از پنج کیفی را به خود اختصاص داده اند.

بعلاوه در بخش مسافربری و در گروه اتوبوس های شهری، اتوبوس ATROS ایران خودرو دیزل که چند ماهی است، ارتقا کیفی داشته است، در دسته خودرو های چهار ستاره کیفی واقع شده است.

در حالی که خوردو های سنگین مسافری از کیفیت به نسبت قابل قبولی برخوردارند، سنگین های باری خوش تر هم درخشیده اند.

در گروه خودرو های باری در بخش کامیونت ها، از محصولات گروه خودروسازی بهمن دیزل، کامیونت ایسوزو NPR 75 K و کامیونت ایسوزو NMR 85 تمام پنج ستاره کیفی را از آن خود نموده و پس از آن کامیونت شیلر بهمن دیزل، کامیونت FAW Tiger V6 سیباموتور و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل چهار ستاره ای شده اند.

در بخش کامیون ها نیز کامیون ایسوزو NPR75M بهمن دیزل که از مهرماه نسبت به ماه های پیشتر ارتقا کیفی داشته، در هشتمین ماه از سال 1400 نیز با پنج ستاره کیفی فراوری شده است.

پس از آن به ترتیب کامیون FAW Tiger V8 سیباموتور چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل سه ستاره کیفی را به خود اختصاص داده اند.

در دسته کشنده ها هم خودروی دیما HT 490 شرکت دیمادیزل، کشنده C&C آریا دیزل، کشنده نیوفوتن Auman H 4 ایران دیزل و کشنده FAW J 6 سیباموتور همگی چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب نموده اند.

سنگین سازان داخلی در حالی محصولات خود را با کیفیت بالایی فراوری می نمایند که در سواری های فراوریی داخل دو خودرو پنج ستاره ای، 9 خودرو چهارستاره ای، یک خودرو دوستاره ای و الباقی (17 مدل خودرو) سه ستاره ای شده اند.

اما شرایط کیفیت در وانت ها چندان رضایت بخش نیست؛ چراکه گرچه مجدد دو ماه است که خودرو چهارستاره کیفی هم دارند، اما هنوز وانت تک ستاره هم فراوری می گردد و اکثرا سه ستاره ای هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1994

به "کیفیت خودرو های سنگین از سواری ها جلو زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیفیت خودرو های سنگین از سواری ها جلو زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید