200 هزار واحد مسکونی بهزیستی در سطح کشور به بهره برداری رسید

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران: رئیس سازمان بهزیستی در سفر به سیرجان به طور همزمان از 200 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش این سازمان در سطح کشور بهره برداری کرد.

200 هزار واحد مسکونی بهزیستی در سطح کشور به بهره برداری رسید

جهت دریافت خدمات انواع الاچیق شیشه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از سیرجان،رئیس سازمان بهزیستی ظهر امروز در سفر به سیرجان به طور همزمان از 143 واحد مسکن بهزیستی این شهرستان و 200 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش این سازمان در سطح کشور بهره برداری کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه این همایش در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سیرجان، اضافه کرد: استان کرمان صندلی خوبی در ساخت مسکن بهزیستی در سطح کشور دارد و این سازمان نیز به دنبال برطرف مسائل مددجویان تحت پوشش است و ساخت مسکن برای معلولان یکی از اولویت های کاری است.

همایون هاشمی،اضافه کرد: بهزیستی متولی ساخت مسکن نیست اما در حال حاضر 200 هزار واحد مسکونی را برای مددجویان تحت پوشش تکمیل نموده که می تواند مشکل عمده بسیاری از مددجویان را حل نماید.

مدیر اداره بهزیستی سیرجان نیز اظهارکرد: 143 واحد مسکونی که امروز به بهره برداری رسید با زیر بنای 7200 متر مربع در مدت 3 زمان سال و با هزینه 72 میلیارد ریال از محل اعتبارات بهزیستی به اتمام رسید.

علیرضا احمدی اعلام کرد: 16 واحد دیگر نیز برای مددجویان تحت پوشش در حال ساخت است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه سفر خود به سیرجان از طرح 16 واحدی جدیدالاحداث مسکن بهزیستی این شهرستان بازدید کرد و مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای اتمام این واحدهای مسکونی اختصاص داد.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 916

به "200 هزار واحد مسکونی بهزیستی در سطح کشور به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 هزار واحد مسکونی بهزیستی در سطح کشور به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید