اعطای بسته های تشویقی نوسازی در بافت فرسوده منطقه14

به گزارش مجله زیبایی زندگی، نوسازی بافت فرسوده در محله های متراکم و قدیمی منطقه14 با اعطای بسته های تشویقی سرعت یافته است.

اعطای بسته های تشویقی نوسازی در بافت فرسوده منطقه14

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه14 این هفته با حضور در مسجد بقیه الله و در جمع شهروندان دارالمومنین تهران با بیان اینکه این منطقه اصیل دارای محلاتی با قدمت و پیشینه و البته قدیمی و دارای بافت فرسوده است، اطلاع داد:در راستای نوسازی بافت شهری و افزایش کیفیت زندگی شهروندان ساکن در این بافت ها، طرح های تشویقی بافت فرسوده برای نوسازی محله ها در نظر گرفته شده است.

محمدامین سالاری پور با اشاره به اینکه مصوبات این طرح با رویکرد نوسازی محله ای، فرصت ویژه برای سازندگان و مالکان، توانمندسازی مالی ساکنان بافت فرسوده به وسیله انعطاف پذیری در ضوابط استقرار کاربری ها در این منطقه درحال اجراست، یادآور شد: شهروندان منطقه میتوانند با بهره مندی از این طرح از جمله با تجمیع ملک های خود اتفاقاتی خوشایند برای سیمای بصری و نظم شهری شهر رقم بزنند.

او با بیان اینکه این اتفاق مثبت در بعضی محله های قدیمی چون دولاب با تجمعی پلاک های ریزدانه افتاده است، گره گشایی در صدور پروانه برای پلاک های مسکونی زیر حد نصاب تفکیک و ساخت این واحدها و قابلیت دسترسی محله از ویژه گی های مصوبات این طرح تشویقی برشمرد.

شهردار منطقه14 در سرانجام این ملاقات صمیمانه که در راستای برپایی میز خدمت برای شهروندان با موضوع مساجد صورت گرفت، یادآور شد: در امسال بسته های تشویقی به منظور نوسازی در مقیاس محورهای اصلی و محله ای، نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری و ضوابط تشویقی نوسازی قطعات غیرقابل تجمیع به شهروندان منطقه با سرعت و سهولت اعطا می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 خرداد 1402 بروزرسانی: 7 خرداد 1402 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2289

به "اعطای بسته های تشویقی نوسازی در بافت فرسوده منطقه14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای بسته های تشویقی نوسازی در بافت فرسوده منطقه14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید